Thursday, May 26, 2011

BURPP..excuse me !!

 
citer pasal makan² tadi terus teringat kat Qistina
dia bila sendawa je mesti sebut "excuseeeee me!"
adoyaiii..ku tenyeh pale dia sambil cakap "len kali ckp alhamdullillah!"
kannnn..orang lain sebut aku tak kesah sangat
tapi kalau anak kecik macam tu yang sebut
rasa macam tak sesuaiiiii...TAMPOR LAJU NAK????



5 comments:

[sutera kasih]

bdk2 cpt blaja apa yg dorg tgk kt sekeliling..mgkin dia tgk kwn2 kot..hehe

Shiela Firdaus

kan sutera..mmg dia tgk sekeliling la tu..apakahhh??? heheheh..tengok mama kot!

alinac lover

hehehe sweet! bgus ajar anak gitu..kcik2 dia muah ingat sket~

Ibu Darwisy Comey-Lotey

kite rase buleh kot kak, tapi sebelum tu ckp alhamdulillah dulu..agak2 kat sekeliling ade org bukan islam baru la ckp excuse tu..pendapat je kak..hehehehe

Ummiakid @ lily

Ok jugak dia pandai berbahasa cenggitu...buat yang buat dhek jer...apapun kena info dia lah..nanti lelama sure dia ingat...

sedap tgk ABC...tapi tak tahu kenapa tak berapa suke...lebih kemaruk dgn cendol...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket