Friday, May 27, 2011

TANDA CINTA ♥



wawawa..korang tau ini bantal apa ???
ini bantal yang dia hadiahkan kat aku ketika dia lamar jadik kekasih dia sepuluh taun yg lalu
aku tatau apa tujuan dia bagi bantal tu
tapi bantal tu la yang duk kat kusi alas belakang aku kat opis nih
dah lunyaii..lembik sudahh !! tengok sarung pon dah koyak
tapi takkan di tukar dengan bantal yang lain
itu tanda cinta dari dia
itu hadiah pertama yang aku terima dari dia dulu

untuk dia...aku cinta kamu sangat²
tapi lepas ni kalau berani bagi bantal je buat hadiah aniversary ke, birthday ke
sila tidor luar okeh.....no kompromi !!! 

 
Published with Blogger-droid v1.6.7
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket