Thursday, May 12, 2011

SEKEPING JE????

 
pagi tadi ketika dalam perjalanan ke tempat kerja ku kabarkan pada sang suami " ba,ari ni Sogo ada warehouse sale sampai 70% ,bak duit sikit buleh?" dia balas apa tau? Dia balas "sayang ni suka main duit ekkk..guna la duit sayang!" huh, aku malas nak jawab aku sambung je berangan sorang²...lagipon sebenarnya bukan nak sangat pon, saje je nak bermanja .Sampai je opis dia, time aku nak ambik alih tempat driver tu dia hulurkan RM50 sekeping....SEKEPING JE? huhuhu..sekeping buleh beli apa ba oiiiiii...tapi tangan laju mencapai. ..hehehee, orang tua2 ajar REZEKI JANGAN DI TOLAK..kan!kan!

Published with Blogger-droid v1.6.7

11 comments:

oshin-jamel

haiyaa.......duit gak tue....hmmm..leh beli mcm² tao kak!!!jgn lupe shopping selai bju tuk sy..kekekekke~~~~

mummy_ayu

sogo ada sale ari nie? wah...

Shiela Firdaus

oshin..tacukup...uwaaaaaaaa~

mummy ayu..ada~warehouse sale~

aLeesYa's Mummy

okey la tu...dah bleh beli satu baju..hehehe.
kalu ada kesempatan nk jugak curi2 kuar g sogo hr ni...hahaha

kakchik@ella

bijak .. bijak. ok la RM50 tu dr dbagi RM5. Hihi

Nyonya Mansor

kak.. 50 tu buleh beli sepender kak....

Shiela Firdaus

aleesya's mummy..tak cukupppp!huhuhuhuhu

Shiela Firdaus

nyonya mansur...spender budak je lepas pon!_))

Shiela Firdaus

KC....muka beliau mmg selambadak tauuuu...:-))

risa

uihhh...kalo saye 50hengget boleh buat seminggu banje tau..hehehe
selalu dapat seploh hengget je..sian kannn

Shiela Firdaus

risa :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket