Thursday, May 26, 2011

BILA SI BURUNG SAKIT PERUT



sebelum korang tanya..meh aku jelaskan. pic ni di snap dari dlm keta. itu cermin keta yang telah di kotori oleh najis si burung yang sakit perut.

cess punya burung..ni karang bila suami masuk keta mesti dia membebel 30 saat. ishhhh..mana la aku nak tau burung tu sakit perutkannnn..tak pasal je kena marah nanti! !

najis tu buleh buang suami, burung tu pon buleh di lastik esok pagi..tapi jangan biarkan kamis malam jumaat kita musnah kerana burung itu.

karang tidor luar bilik kang!

Published with Blogger-droid v1.6.7

3 comments:

Ibu Darwisy Comey-Lotey

so amacam kak sheila, mlm keliwon menjadi x? baba sarah mesti x marah punyer..hehehehe

Shiela Firdaus

hahahahhaa...kehkehkeh!

Ummiakid @ lily

pernah mengalami situasi begini masa kat Melaka...penuh 1 kereta taik burung...mmmg mcm tak percaya. bagai kena peluru berpandu...terus cari cae wash masa tu...masa tu singgah kejap melaka otw balik Perak...mmg kelakor.

U kena khamis malam jumaat...ong namanya tu...heehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket