Wednesday, September 12, 2012

Adam & Hawa

Kalau korang kenal aku, aku ni peminat tegar Aaron Aziz tapi setegar mana pon aku minat dia , aku tak tampal poster muka dia dalam bilik aku okeyyy ! Baik aku tampal muka lelaki kesayangan aku tu !!

Dulu kena fenomena Ombak Rindu..now Adam & Hawa pulakkk tapi itu laaaaa...keluarnya lepas aku potong Astro HD kat umah tu ! Mana tak potongnya..citer berulang², pastu kat umah tak ujan kat tempat lain ujan pon still ada gangguan ! Aku tak potong terus sbb ingatkan cinta hati aku yang suka tengok bola tu ! Kalau tak dgn piring² Astro aku humban masuk Sungai Klang !



Hahahaha..even aku takde Astro HD, tapi jangan tak tau byk adik² yg sudi bagi link kat facebook aku ! Dulu masa Izah & Hariz, wall & inbox aku penuh dgn citer dia, now Am & Ain pon sama..kawan² facebook akan ingat kesengalan kawan mereka ini...hehehhhe..love it !!

Dah tengok smpai episod 9 kat internet ni baru aku tahu kakak ipar aku ada Astro HD ni..huhuhu ! Kalau tau awal , takde la aku meroyan cari sebelum ni ! Tenggek aje kat umah dia malam² kannnn ! Pastu pagi ni dah ada adik facebook bagi link untuk episod 10 !

Wahhhh..episod 10 ini sedih ! Am ngn Ain dah kena tangkap basah ! Ehh japp..Ain tu muka tak berapa lawa tapi berlakon beshhh kannn (macam la aku lawa kannn..kehkehkeh) Tapi dia pon penah menang award belakon dalam citer Cun kalau tak silap kannn ??

Ok..pasal Am ngn Ain semula ! Tengok episod 10, air mata aku turut ikut genang bila tgk air mata Am dah start bertakung ! Huhuhu...muka lelaki yang penuh kasih sayang & cinta dah mula keluar dol ! Aku bukan boleh tengok..ada lemah jiwa sikit !( Bismillah..mintak laki aku tak baca...kakakakaka!)

Tak sabar tengok episod seterusnya ! Mesti makin best bila tengok cerita lelaki yang nak buktikan kasih syg pada wanita yang sudah bergelar isteri ni kannn ! Tapi takpe..aku tak de la rasa jeles pon tgk adegan ni ! Dulu dia nak dapatkan aku pon nanges, dah kawen ni pon masih begitu cinta dia pada aku ..so apa lagi yang aku harapkan ? Huhuhu..harapkan dia tetap begitu..smpai bila² kannnn !

Ni aku duk sibuk tgk citer ni dia duk call ! Pastu merajuk sbb kata tak sayang dia sbb layan acuh tak acuh ! Hahahah..jangan tak tau..kuat merajuk tu ! Baru aku nak amek hp sms dia, dia dulu sms ..kannn ! Sms jiwang yg biarla aku aje yg baca tapi aku reply "Syg syg kat baba smpai mati..tak boleh takde baba !"..cerrrrrrr !! gedik !!

Kat episod malam ni ada dialog ni kannn --->"kau nak aku sepak muka kau ? kurang ajar ! jangan biar muka kau lalu depan mata aku, sampai mati aku benci kau !"

Huhuhuhu..jangan Ain ! Jangan..rugi lepaskan lelaki yang cintakan kita separuh mati hokeyyyy ! Baik tobat Ain !!

Okbye !Ini aje ulasan dari aku ..ngehngehngeh !



2 comments:

Nurfaizah M Nor

kul 10 mlm, laki lalu depan mata pon ku tak layan... lepas 10.30 mlm baru bleh layan... ssshhhhh kena konsentrat nengok kanda aaron...huhu!

aizamia3

betul.. camane minat gile pun takdenye nak tampal simpan bagai gambar dia kat dlm bilik kan.. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket