Wednesday, September 19, 2012

Jam G U E S S Kesayangan ♥

Pssttt ! Morning aselehe !
Busy ke ? Aku boleh tahan tapi kejap... take a break
Lepas ni nak prepare dokumen untuk auditor masuk plak
2 auditor plak tu tapi takpe...buat dgn senang hati yg susah pon jadi senang
Lagi aku ni agak tinggi jgk sore ngn auditor nih
Mau tak tinggi ..yg dah audit 2 3 tahun lepas pon still mintak
Bila tanya "Dah audit kan? " Dia jawab "Tertinggal kat opis..manager lupa nak bagi"
Hahaha.. that is your problem !! Mak tak kose nak layan :p

Ehhh..dah laa ! Stop pasal keje
Nak borak pasal jam GUESS aku nih
Dulu penah buat entry pasal jam guess ni kan ?
Ingat tak ? Tak ingat pon buat² ingat sbb aku pon dah lupa entry bila
Tapi takpe ..jom tengok gambar
Mana tau boleh kembalikan ingatan tu kannn..hahahahah
Sebelum tu nak bagitau ini jam Ori okey..O R I G I N A L !

Mana cantik ? Jam ke tangan aku ? hahahaha..Shilla mengong !
Cantikkan bangle dia tu ? Seyes aku syg jam nih !
Ok ..dah tgk gambar ..ingat tak ?
Hahahah..aku nak citer satu menda nih
Korang nak tau tak kalau aku pakai jam ni
Bila nak tau jam pukul berapa aku rela tgk kat dinding opis
Tengok kat PC, tengok kat henpon
Lagi sadis tanya kawan opis "weii ..pukul berapa skrg ?"
Teruk kannn ? Nak tau apasal aku tak tgk jam ni sendiri ?
 Sebab ni haaaaaa..

Nak tengok nak kena bukak !
Aku malas ! Malas tahap maksima atau lebih tepat ibu segala pemalas
Nak bukak tu pon malas
Pemalas punye malas !
Malas nak layan !

Okbye !



2 comments:

Farah Shamsudin

macam tu kena beli yang takyah bukak2 la kak oii.. hehehe..

AkmaFaizal

fuhh...lama dah tak pakai jam.lebih 8thun gak le...senang nengok jam org, jam dinding, jam pc n jam hp.bole gitu?... hehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket