Thursday, September 20, 2012

ASTRO VS AARON

Wohooooo..sedangkan pantai lagi berubah inikan aku manusia yang kadang tak mampu kawal diri ni kann ! Beriya² aku kata aku tanak langgan Astro Mustika HD sebab service yang aku rasa macam siot tu ! Bayang laa ..aku bayar bukan nak tengok siaran ulangan ! Pon bukan nak tengok iklan ! Kalau nak tengok iklan baik aku bukak TV3..kannnnn ! So memang dah tetap pendirian even ko masukkan sape pon pelakon top dalam cerita kat channel Astro yg aku perlu tambah pakejnya..i will say No !!

Tapi tu laaaa..kesabaran aku makin hari makin di gugat oleh citer Adam Hawa ! Makin lama makin tak sabar ! Makin tak sabar makin lama ! Dan akhirnya Jumaat 14 Sep 2012 ..jari comel ini mengalah mendail no Astro dan bagitau hasrat hati nak tambah tu ! Huhhh..kalah ! kalah !

Lepas tambah tiba² sesal menerpa ! Ye laaa..semata² Aaron babe, monthly bil dari RM74 tukar jadi RM114 ! Different by RM43 tu ! Banyak kannnn ! Boleh beli selai blouse kat pasar malam tauuuu (",) . Tapi takpelah..asalkan puas hati ! Sabar eh hati..sabar banyak² !

Lepas tu Ahad tu aku suruh la somi aku pasang wayar HD tu ! Dia tenyeh berjuta kali tak lepas² ! Call Astro dia bagi arahan ikut telepon dekat 45minit still tak dpt ! Aku matikan line , call semula cakap "saya tanak bantuan dari hp ! Hantar technician ke rumah yer !"

So dia set la date hari Selasa..pukul 4pm ! Technician dtg kat umah masa aku takde ..aku keje ! Ada anak je..itu pon dah berpuluh kali aku pesan kat anak "Jgn tidor aje..nnt tak dgr org ketuk pintu !" . Yun kan kuat tidor macam aku jugak...hahahahha ! Risau nanti technician tu datang Yun tak bukak pintu rumah !!

Lepas tu ...tadaaaaaaaaaaaaaaa....


Yeahhh..dah boleh nengok ! Hepi gila dol takyah tunggu org donlod kat web lagi . Siap post kat facebook gambar ni tau..hahahahah ! Poyo kannnn !

Pastu kannn..eh penat la nak cerita ! Amek ni aku copy paste status kat FB nih..sila baca ! 
Customer service Astro call tnya pasal HD tu !Dia tnya jgk "Mcm mana service dia yer Puan ?" Aku laju mulut jwb "Ok la..tak ok bila baru mendung dah ujan ! Bila komplen kata "biasalaa"..mana boleh biasa, kita org bayar bil tiap bulan what !" .Dia terdiam utk beberapa saat ! Mesti terasa kena tikam ngn garfu kan ??? 

Haha..aku masih tak boleh lupa lagi trauma & tragedi bila bil bulanan dari RM71 jadi RM114 okey..smpai mati aku ingat ! Pedihnya lg sakit dari kena tikam dek garfu ok !
Korang tengok ayat yang aku bold tu ! Hahahahahah...salah tatabahasa ! Baru mendung dah hujan ! Padahal nak tulis baru mendung channel dah tak dapat ! Hahahaha...aku memang rasa mcm org customer service tu duk gelakkan aku semula..gelak kuat² kan ! Owhh dunia..kejam kejam !

Okbye !


1 comments:

Farah Deeb

Tukau jelah pakai Dreambox kakkkk... bukan sume menda boleh layan, astro first pun tayah bayau leh tengok sampai lebam! Ngeh, ngeh...
My latest Entry :)
Saya trauma kat Encik Jamban

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket