Friday, September 9, 2011

RODA PASTI BERPUTAR !!

Salam !! Dah breakfast ?? hehehe...macam biasa nak update bila mood dtg tetiba neh!!
Karang biar bersawang pulak untuk beberapa hari kannnnn !!
Kat facebook aku tengah kecoh pasal tax 6% kat prepaid tu
Hehehee..malas nak komen byk tp sbg rakyat korang tau la nak buat apa kan !
Pangkah je mana yg korang suka..aku?? 6% takde hal sgt kot..(ye la tu!)
Yang aku takut kalau satu hari nanti gomen istiharkan begini :---->
"TAX AKN DI KENAKAN PD TUBUH BDN RAKYAT..LG BERAT LG TGGI TAX!"
Sumpah menggigil badan aku wehhhhh...hahahahah ! harusss London Wealth kan!

Takpelahhh..suka tak suka kena terima kannn..so bawak bersabar !
Cuma perhatian aku tertumpu kat satu isu neh..ISU CERAI & HAK PENJAGAAN ANAK !!
Aku pelik nape masih ada yang bercerai tapi sanggup jadikan anak mangsa !
Sanggup nafikan hak sebelah pihak & ada yg sanggup tukar bin/binti pakai nama suami baru
Ishhhh..tak takut dosa ke?? Kebal sangat ehhh langsung tak takut ngn undang² ..
Rasanya kena ada satu saluran yang betul utk mana² pihak yg teraniaya mcm ni kan
Macam yg kena kat sedara terapat ni..DUIT mampu mengatasi undang²
Aku tau memang kes ni boleh bawak ke tengah
Tapi bayangkan ehh..sume perlukan duit, takde duit duk diam²
Huhhh..kesian tengok kan, lihat anak membesar dari jauh aje
Lihat curik² sebab tak mampu buat apa² :-(

Entah laaaaa...tak tau nak cakap apa, aku pon boleh tgk rindu yg sarat kat dada dia
Cuma itulah..andai jodoh tak ada dengan pasangan tapi kena ingat
Hubungan dengan si anak tak akan putus..pikir satu je
Tak selamanya hidup boleh menongkat langit
Biarkan anak² kenal sape ibu @ bapa kandung dia yang sebenarnya
Ada hikmah setiap kejadian yang di takdirkan untuk kita
Dia bagi hujan di tengahari sebab nak hadiahkn pelangi kat kita pada ptgnya kan ??


Renung wajah anak ketika dia tidor , buang rasa ego yang menguasai diri
Mungkin anak tak cakap apa² tapi sebagai org tua mereka fahamilah hak mereka
Roda hidup pasti berputar..tak selamanya kita berada kat atas !!!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket