Thursday, September 8, 2011

RUMAHKU SYURGA KU!!

Wah !! Raya ke 5 baru ku teringat yang aku ada umah
Tidak semewah mana tapi apartment 3 bilik aje~!
Kalau nak tau dah dekat 2 tahun tak jengah
Gila lama kannn..bukak post box pon berlambak bil api
Nasib baik total cuma RM260++ aje kannnn

Jom layan gambar jommmm....







 


Rumah ni sebenarnya takde plan pon nak beli
Masa tengah hangat bercinta dulu sambil genggam tgn sambil jln² kat pesta perumahan kan
Saje je isi form, loan plak 100 %..tup tup loan lulus
Hamek kawww...tak memasal kena bayar monthly kat bank kan
Tergendala plan nak beli umah teres
Tapi takpelaaaaa..kalau itu je yang termampu takkan nak g merompak kannnn!

So sekarang ni dah plan ngan encik suami
Nak renovate sikit (renovate sampai tembus dinding umah org lain..kekekekeke)
Nak masukkan kabinet dapur, nak completekan brg dalam umah tu
Nanti time² cuti boleyy la lepak kat sini kannnnn (",)
Hehehehe..banyak plan ni..insyaallah akan tercapai kannnn!

Masa kemas tu korang tengok kita jumpa apa (klik gambar utk tumbesar!)


Gaji dia time 1999 ..time tu baru start kenyit mata
Kalau sekarang ni gaji banyak tu..huhhh! rebus daun la aku ngan anak² kannnnn!
Nasib baik dapat laki jenis nak berusaha & alhamdullillah
Tak mewah tapi cukup makan minum anak²
Itu yang penting kannnnnnn.....Moga lepas ni rezeki makin bertambah..insyaallah!!

Oraitssss..bye !! Sekian .Mekaseyyyy!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket