Thursday, October 20, 2011

Tahniah ! Jaga diri baik² !

Salam Selamat Pagi..Chosan !
Hehehehee..aku dalam keadaan separa hepi separa sedihh!
Separa sedih takde kena mengena ngan orang lain..saja suka²
So tayahlah daku cerita ehhh @_@

Nak share kegembiraan dengan korang neh..
Semalam di khabarkan dengan berita gembira
Dua adik kesayangan daku ♥ Ain Roxx dengan ♥ Noor Hamimah bakal ada org baru !!
Weeee...sangat gembira ! Teruja dengan berita ini ..kehkehkeh, aku plak lebih excited dok ??

Hehehehe..nak tau kisah aku masa nak sangat anak neh ??
Tanak tau sila pangkah tutup eh sbb aku nak continue cerita @_@
6 tahun ku tunggu kehadiran anak lagi lepas dapat Qistina
Pantang lewat sehari berpeket² ku beli pregnancy test tuu
Ater dah macam orang nak menjual rupanya
Dari tahun ke tahun tetap frust..padahal dah ada anak tp entahlah
Aku suka ada org dlm poyuttt!!

So ku ingat lagi gurauan sang suami masa besday aku 2007
Bila kawan dia tanya "bagi hadiah apa kat wife?"
Dia jawab "bagi baby"..hahahaha..kalau di kira dari bulan 7 tu hingga hujung bulan 3 2008
Memang tepat hadiah yang dia bagi tuu !

& ingat lagi hari aku test air kencing kat opis ni haaaaa
Mula² nampak macam satu line..aku campak masuk tong sampah
Tapi masa nak kuar tu bila toleh lagik sekali dalam tong tu..satu lagi line yg agak blur timbul
Siap tunduk hulur tangan dalam tong amek semula menda tu
Hahaha..hepi dia tayah nak cakap ! Nasib baik masa tu takde FB
Kalau tidak setiap 5 minit ku update pasal itu !

Bila g klinik, buat scan bagai doktor confirmkan memang ada baby..aku apa lagi !
Baru sebulan lebih dah start sopinggg ! Dalam hati macam nak baby girl lagi
Tapi Encik suami plak nak anak lelaki
Ngeeeee...akhirnya hajat dia termakbul..dapat jugak Zafry Imran tu
Lepas tuuuuu...hahhh! tak sempat Zafry setahun pregnant lagi
Sarah pulak menyusul..tapi dia di takdirkan jadi si bongsu dalam hidup aku
Bersyukur la kannnn...sudah punya 4 orang anak
Walau kadangkala merenyam diri teringin nak tambah lagi !!!

Apa² pon..untuk mereka² itu...Tahniah ! Jaga Diri Baik² ! Sayang Uols !!

p/s : entry di taip dari kul 7 tadikkk!..susunan ayat pon tak menarik dah! maafkan daku dehhh! hahaha...feel kurang sudah!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket