Wednesday, October 19, 2011

Terima Kasih !

Salam ! Huhhh..lagi sekali ku tenggelam timbul tenggelam timbul !
Nasib baik timbul tak terus tenggelam kannnn...
Ntah laaa..tatau kenapa, mood berblog memang ke laut!!
Puas ku cuba nak update..sign in pastu sign out semula !

Tapi hari ni ku cuba gagahkan diri (ater macam sakit pulokk!)
Cuba untuk hapdet lepas dapat macam² inbox dari kawan yang rindu
Hehehe..terharu kita korang neh tauuu !!
Jap nak tanya 'korang tak pening ke?? kat FB dah berlambak sambung sini pulak?"
Sape jawab pening tak moh kawan...kakakkaakkaka!

Ehhh...apasal tajuk entry aku "Terima Kasih" ehh??
Ada orang bagi apa² ke ?? Sendiri pon dah terlupa !
Kalau nak tau..sebaris ku hapdet entry ni kang g jengok FB
Memang kemaruk gila la melayan status sana ..kan! kan! kan!

Owhh..dah ingat ! Terima Kasih itu untuk korang laaa!
Korang yang sentiasa ada di sisi walau sebenarnya persahabatan kita cuma di FB
Korang yang sentiasa ada untuk menceriakan hari aku
Korang yang sentiasa ada memberi nasihat, memberi perangsang tika diri mula berduka

Terima Kasih lagi sekali !! Aku cuma nak korang tau..prinsip hidup aku hanya satu -->"biar bagaimana pon bermulanya ikatan persahabatan kita, andai di hulurkan padaku insyaallah aku jaga hingga akhir nyawa "

Sayang korang ! Sayang sangat² ! Tak perlu aku sebut nama satu persatu (sebut pon sampai esok tak abes sbb ramai sgt ) tapi aku sangat yakin..korang tau sape korang kannn! ♥♥



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket