Tuesday, October 4, 2011

gelora nafsu !

Morning..ngeeeeeeeee!! aku masih bz dengan month end
Semalam abes keje pukul 10pm smpai umah dah 11.15
Anak² sume dah lena di ulit mimpi..huhuhu, X sempat nak bermanja !
Tengok gambar Sarah nih ..kemain lena, puas ku cubit pipi dia buat dek aje :(

Ni nak tanye...sape baca ruangan GELORA NAFSU kat Mingguan Malaysia tu ??
Alahhhh..setiap ahad! Dulu tajuk dia Di Celah² Kehidupan
Korang nak tau ?? Tanak pon aku bgtau..aku suka sangat baca ruangan itu
Dan hasilnya aku agak lantang menyatakan pendapat ..
Tak kira la orang suka atau tidak dengan pendapat tentang rumahtangga itu
Tapi aku luahkan jugakkk...cuma bila ada kawan yang komen,
Ku amek komen itu kalau ia memang berguna

Last week punye tajuk pasal keluhan suami tentang isteri yg mengabaikan dia
Banyak berguna tauu untuk kita isteri ni
Sebab kadangkala kita dah rasa kita buat yang best..yang terbaekk
Tapi sebenarnya tanpa sedar kita dah buat pasangan rasa kekurangan
Dan hasil penutup cerita beliau "Jangan Sampai Saya Beralih Cinta Baru Dia Nak Tersedar!'
Tengokkkk..lelaki suka mencari jalan mudah
Tanpa dia sedar selepas itu mungkin banyak lagi masalah yang timbul kannnnn!

Hehehehe..awat aku suka bercerita tentang hati ehhh ??
Dah kwn aku ada yg cakap "U ni dh mcm Sri Siantan!"..ngeeeeeeeeeeeeee
Mana tau nanti boleh jadik seorang kaunselor kannnn ^_^

Pastu aku teringat perbualan dgn seorang kawan lelaki nama biar ku rahsiakan..bkn sbb apa
Selain ku takut dia di baling pinggan dgn sang isteri
Kku takut jugak dia dapat glemer macam daku...cehhhh!
Dia cakap kat aku "shiela..u tau lelaki lagi² yang dah bergelar suami ni walaupon nampak macam ni sebenarnya suka di pujuk ?? Ni tidakkk..bila cakap sesuatu & I cakap "No" dia terus tarik muka, diam tak bersuara ! I harapkan dia memujuk ..merayu tapi kalau dah diammm macam tu..mampus kau la !"
Hahhaha..itu yang dia cakap ehhh! Ku tak tapis langsung tuuuu..macam siottt kannn!

Tapii..ku amek itu sebagai satu luahan & pengalaman dari seorang lelaki
Pada mana² isteri yang langsung tidak perasan menda ni..cuba renungkan !!
Kita kena ingat dokkk..lelaki berpaling arah biasanya pada wanita yang agak manja
Tapi tu laaa..bila dah ada anak kadang kita terlupa semua menda ni
Perhatian 100 % pada si anak sampaikan takde masa langsung nak manjakan suami
Manjakan pon time tettttttt ajeeee..time lain tadakkkk!....ngeeeeeeeeeee
Lepas ni maybe kita semua (termasuk aku laaa kannn) boleh pikir kebenaran kata lelaki itu
Walaupon mulut dia memang agak keparattttt laserr tapi yuppp..still ada kebenaran kan !

Kita berusaha tapi still DIA yang menentukan
Kalau dah segala usaha untuk menjaga perhubungan ini ke akhir hayat
Tapi DIA dah tetapkan setakat itu jugakkk....apa daya kita untuk menghalang ??
Cuma sebelum cuba pertahankan..jangan sesekali menyerahhhhh !!


Bye..insyaallah nanti kita jumpa lagi !!



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket