Monday, October 3, 2011

kekuatan itu datang dari dia !

Bagaimana ingin memulakan bicara ?? Biar ku copy sume yang telah ku tulis dalam group daku itu sebab bukan semua mereka yang minta pandangan ada dalam group daku kannn .

Di tanya dengan berbagai soalan..dengan berbagai pendapat & juga nasihat..ini sedikit komen untuk apa yang daku lalui ---- >hurmmm !! tidakkk..sy tidak cukup kuat tidak cukup sempurna tidak sekebal mana !! tapi arwah mami tinggalkan sedikit kekuatan yg selalu dia pesan sebelum dia pergi tinggalkan saya buat selama²nya !! sy lihat bagaiman dia tabah tanpa setitis air mata di khianati sebegitu rupa !! ingat lagi..ada satu hari pukul 5 lebey sy kejutkan dia "mami..dia tipu ilaaa!' ku nmpk air mata di mata seorg ibu tp saat itu tgn dia pegang bahu sambil cakap "ila kuaaat..anak mami kuat, lelaki boleh dtg pergi mcm tu tapi bukan anak²..ila kan ada Yun, ada ank² lain !" dia tak pernah tunjuk kelemahan dia bahkan dia selalu pesan kami "masalah ini antara mami ngn papa bkn anak² dgn papa..jgn benci papa!"..Hingga kini..kekuatan itu mmg dtg dari dia !! Kelukaan dia di bawa hingga ke mati..& kini sy ingin jd seperti dia walaupon tau itu sgt sukarrr!


ini pula komen dari daku...atas komen mereka pada setiap status daku ---->sekali air bah sekali pasir berubah! X perlu di ungkap "X pyh la tunjuk baik sdgkn org tau sape kau dulu " ..setiap org boleh cuba menjadi yg terbaik begitu jg sebaliknya !! X perlu menghentam tp cuba bg sokongan yg X berbelah bg !!** Sahabat yg baik tidak akan melulu menyokong sahabat dia jika jelas ada kesalahan yg di lakukan tp dia akn sentiasa ada utk bersama² membantu meleraikan kekusutan yg timbul !! 

SAYA SAYANG AWAKKK !!!



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket