Wednesday, November 2, 2011

selamat pagi !

Selamat Pagi Sayanggg! Dah breakfast ?? Aku awal² dah lepak kedai sorang² aje makan mee hoon dengan teh tarik ! Lapar sangat tapi sebelum tu sempat lah satu das update status kat FB kan !! Kata addict so memang takde ubat dah peel tu!

Dengan topik kat HotFM ?? "Perhubungan Singkat"! Heheheheh..aku pernah ada hubungan sebegitu..sangat singkat semata² kerana dia pandai mintak duit !! Hahahahaha...dia ingat dia terer nak mengikis aku tanpa dia sedar aku lagi terer bab kikis mengikis kasi licin nih !! Adeiiii..kalau baru bercinta dah pandai mintak duit memang serious otomatik cinta aku boleh pudar walaupon rupa hensem seiras Brad Pitt !

Pernah gak ada kawan yang boyfren nak isap rokok pon dia kena belikan. Bila aku tanya "napa beli?" dia jawab "kesian!"...kesian menda kalau tiap hari begitu. Kan lebih elok kesian kat diri sendiri..kan ! kan ! kan !

Senang cerita..aku memang sangat tak boleh nak teruskan hubungan dengan lelaki yang mintak duit ini sebab bagi aku "duit kamu kadang duit aku tapi duit aku adalah duit aku!"...kuikuikuikui ! Sangat jaat kan daku nih!!

Okeyyylah ! mekaseyyy..sekian laporan betulis dari saya !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket