Thursday, November 3, 2011

Salahkah Wanita Memilih ?? Tidakk!!

Uitsssss...hujan hampir setiap hari kan ?? Kalau dapat tidor beshh ni..bukak ekon no 16 pastu selubung dengan toto ! Huhh.memang lena !! Jangannn buat kat opis..kena buang ku tak tanggung @_@

Korang dengar tak topik HotFM pagi tadi ?? "salahkah wanita memilih?" ..hahahahha ! bagi aku sangatlah TIDAK salah !! Entahh caner nak explain lebih detail tapi maybe yang pernah melaluinya akan faham. Aku sendiri pernah gagal dalam sebuah perkahwinan. Dan terus terang aku kata..duit juga menjadi punca. Bayangkan susah payah kumpul duit tapi di habiskan begitu aje !!


Bukanlah mengajar untuk mengejar kemewahan semata² tapi CUKUP SEKADAR yang menjadi tanggungjawab dia boleh laksanakan . Mula perkahwinan kali kedua ini yang menjadi benda pertama aku perhatikan. Sikap ingin berubah, rajin kerja & tau tanggungjawab sangat aku titik beratkan dalam perhubungan. Ye laaa...penah melalui kegagalan so seboleh mungkin tak ingin lagi nak mengulanginya !!

Lagi sekali..tidak sama sekali mengajar jadi mata duitan tapi korang harus ingat ada mahligai yang di bina roboh di pertengahan jalan semata² sebab DUIT !! Padahal mahligai itu terbina dari rasa cinta yang sangat mendalam, dari kata "I love U so much..Everything I Do I Do It For U !" . Yea...duit bukan segala²nya tapi segala²nya adalah duit..BETUL kan ??



3 comments:

Ku Azhar

btl2!!....klau xde duit..rumah tangga blh rosak..klau terlalu kejar duit..pn blh rosak...

Anonymous

betul, money is not everything but everything is money

kalau duit banyak nak buat amal ibadat pun selesa kan

zuera

hye shiela... sye nak review blog awak..bab sy rse blog awak de tendansi untuk terkenal..pe2 pun..klik ni dlu ye...:)
http://tiktok91.blogspot.com/2011/11/blog-review.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket