Tuesday, November 1, 2011

Mesti la marah !!!

Semalam masa mula² sampai Tesco ku dah cakap kat suami yang ku ada voucher nak guna. Dia diam aje so considered dia dengar la aku cakap apa kan !! Jalan² capai menda nak beli ku remindkan sekali lagi pastu aku pegi kat bahagian kanak²..itukan spot kegemaran . Tak lama ku dengar dia panggil "sayanggg..jom!"

Tapi takla ku terus pegi sebab tengah syok belek dress budak. Lama tu aku tengok dia senyap, dah tak nampak kelibat dia. Jalan depan sikit tengok dia baru je selesai bayar barang² yang dia dah amek tu. Mula aku membebel..aku cakap kat dia "kan tadi dah cakap nak guna voucher yang baba tak tunggu nape ??..blablablablablabaa " pastu dia tanya la voucer tu mana. Time ku tunjuk dia bantai gelak. Dia tanya semula "pasal voucher ni sayang nak marah baba?"

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Ehhh..Mesti la marah !!! RM2 tu bukan duit ke ???? kan ! kan ! kan !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket