Friday, June 15, 2012

Memori Itu Indah !

Tadi aku selongkar drawer opis, nak cari buku bank anak² ! Nak tengok nombor IC..nak check keputusan periksa ikut on9 ! Tgh selongkar terjumpa gambar² lama ..huhuhuhu ! Indahnya saat itu (skrg lagi indah!) ...banyak kenangan ! Yang penting size aku dulu..huhuhuhu lagik ! Malas cakap byk ..jom tengok !!

Masa ni anak sorang ..umur 21 kot masa nih (",)
Ni pon masih anak sorang ..dah jadik ibu tunggal masa nih :p
Saya 2 dari kiri..dgn kwn² opis lama..masih anak sorang !! Belum ada pengganti ..hahaha
Yeahhh..dia baru turun dari langit ! Cinta baru nak berputik ..tgn pon tak berani pegang lagikkk !
Haaaaa ...ini dah sah jadik suri hati dia ! Dah ada 2 org anak dgn dia ..yg belakang tu dari kiri Yun..2 yg baju itam anak tiri daku ! Gambar 3 tahun yang lalu nehh..masih tak bertudung..rambut berkaler bagai !! Degil ?? Yeaa..masih degil !!
Dan ini ..terbaru !! Sempurna sungguh hidup dengan mereka ! Cinta nyawa saya semua nih ! tapi tgk si Yun tak tgk kamera la pulakkkkk..asik duk borak !!
Hehehehe...memori ini sungguh indah ! Insyaallah akan terus melalui keindahan bersama mereka semua !! Oh yeeee..ini gambar anak² masa kecik ku copy paste tadi kat FB :

Okbaiii ! Love u deep deep !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket