Saturday, October 20, 2012

11 tahun Cinta Ini Milik Kami.

Ehhh..aniberseri kitaorg besok
Aku saje je testing update blog guna Note nih
Heheheh...kitaorg smpai Cameron 19hb..semlm
Sebelum nak smpai mcm2 jadi
Dgn enjin keta yang 2 3 kali mati
Dgn aku yg terpaksa redah semak tak tahan nak kencing
Hahahah..tak penah buat peel mcm tu
Tapi semlm mmg dh tak tahan
Aku berlari masuk kat satu pondok yg tinggal tiang aje
Bukak suar dan....perghhhh lega
Kalau ada org asli intai..aku doakan mata dia kena ketumbit
Ketumbit soploh bulan baru baik...amin! !

Okey laaaa
Takleh taip panjang2
Episod honeymoon belum berakhir
Sementara dia lelap ni boleh laaaa

Japppp..aku try taruk gambar ni
Rasa gambar terbalik nih
Halalkan aje laaaa
Nnt aku betolkan deh
Guna natang note mmg tak reti
Lagipon bkn gambar apa pon

Okbye! !
Moga cinta kami semakin bertambah
Moga aku ngn dia akan bahagia smpai ke akhirnya
Amin ♥♥♥♥♥




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket