Thursday, October 25, 2012

Ho Ho Ho Horlicks !

Sudah 4 hari berlalu episod cinta di saksikan sejuknya Cameron
Huhuhu..sekejap aje kannn..kan best kalau tetiap minggu mcm tu
Berangan laaaa Shilla..anak nak campak mana ? Ha Ha Ha

Ada menda² yang berlaku selama ini buat aku rasa "Hohhh..fade up !"
Ada juga yang buat aku ilang kawalan diri dan mula M E N I N G G I S U A R A ↑ ↑ ↑
Ada juga kata-kata yang aku tau mencabar telinga yang mendengar

Sumpah..bukan sengaja tapi bila kadang emosi tak terkawal
Terbuat la menda² yang tak sepatutnya
Nasib baik ada dia si penyejuk hati
Hadir bagaikan embun pagi yang menitis
Sejuknya mengalahkan salji kat negara omputih sana...huhuhuhuhu

Eh kejap..aku nak tulis entry menda ni ehh ?
Main tulis tapi tak tahu menda apa nak sampaikan
Hahahahah..layan aje lah !
Tengah boring nih..org dah balik kampung beraya
Aku masih kat opis ni..keras bekerja keras (?)

Oklahhh
Tapi jap..nak bagitau
Hari ini aku nak muktamadkan
Aku nak jadi penamak
Aku nak jadik kedekut
Penamak kasih syg dia
Kedekut cinta dia
Semua tentang dia hanya aku dan anak² yang punye
Langkah mayat aku dulu sebelum terpikir untk bukan²

Hahahaha..kannnnn !

Selamat Raya Korban !

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket