Wednesday, August 10, 2011

TAHNIAH WAHAI SAHABAT !!

Morning koranggggsss..hehehe! hari ni mood update sampai awal
Ada banyak menda yang menggembirakan hati sebenarnya
Dapat apa yang di hajati (??..biarlah rahsia!) ♫ ♪
Pastu dengar pulak berita gembira dari 2 sahabat blogger ini !
Hehehehe...tumpang gembira untuk derang berdua yang bakal bergelar ibu & ayah !


mula² untuk adik kesayangan ini..si Qaseh Nilamsari ! uwaaaa..sedey bila ingat dia ini !! persahabatan kami pernah di calarkan dgn persengketaan tau !! tapi takpe..semua itu dah berlalu. sekarang dia tengah pregnant anak ke 5. Doakan kamu selamat hingga di saat melahirkan. Insyaallah kamu di kurniakan baby yang sihat, comel dan sudah tentunya cantik macam kamu kan Risa ! Sayang kamu....sayang sesangat tauuuuu!



Ni lagi sorang..semalam tengah duk blogwalking masuk blog dia. Ternampak entry Perasaanku ketika mengetahui isteriku mengandung..  hahahahha! kalau tidak tak perasan pon entry nih ! tapi saje nak tengok bloglist dia mana tau ada nama aku kat situ kannn (PERASAN) .  Untuk Ben ...tahniah ! Jaga isteri bebaikkk..belajar bukak buku resepi tau, mana tau wife tak bole bau masakan kat dapur kena la masak sendiri kannn! Doa juga moga semua selamat ekk Ben !!

Hurmmmm..aku sebenarnya tumpang bahagia dengan kebahgiaan kawan² !! Teringin lagi untuk mengusap perut ketika si kecil menendang dari dalam tapi apakan daya..itu dah jadi perkara ke 8 ajaib di dunia kan! So ...tahniah lagi sekali ehhhhhh!

Tak lupa untuk kwan FB yang juga sedang menanti kelahiran ---> Haryani Wan Ahmad , Qisha Qhairulnizam & yang lain².. doakan jugak korang selamat melahirkan ehhh ! Love uols ketat² !!


8 comments:

Admin

Semoga semuanya akan selamat. Di saat menanti kelahiran orang baru memang best...

Anonymous

tahniah tahniah tahniah

Farah Shamsudin

Tahniah untuk merekaa..:)

Ben Ashaari

terima kasih shiela.. :) terima kasih semua..

Lulu Caldina

ekeke, berita baik berganda-ganda :)

risa

wohooooooooooooooo...ku belom announce lagikk kakak sudah announcekan di blog;)
thanks le kakak ku yg tersayammmmmmm..akak lah kakak saye dunia akhirat..nasihat akak saye takkan lupa sampai bebila...insyaallah saye akan jaga persahabatan ni macam nyawa saye sendiri...sayang akak selalu...kalau saye tak menyampuk bukan beerti saye tak amik pusing...cuma keadaan tidak mengizinkan...hati dan ingatan memang sentiasa ada nama kamu!!!

najihahfara

waaa sume nak dapat baby kan..

Yatie

hihi.. bestnyer baca entry akak nih.. tumpang skaki hepi utk diorg jugakk.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket