Friday, January 13, 2012

Deeb Punye Cerita

Koranggg..korang tengok tak perubahan kat blog kita nih ! Huhuhu..nak harap tangan bangku aku ni memang tak akan bertukar ! Tangan tak berseni cuma terer update status sajokkk tau ! Dengan pertolongan Farah Diba si cantik manis mix mat salleh..blog ganas dah berjaya di tukar menjadi seayu begini ! Cuma aku masih tertanya² caner nak buat entry yang ada orang kecik geleng pale la, hangguk² la, joget² laaaa..comel tau ! (Bagi yang tak paham, contohnya cam gini :puteh_7:, gini :mKorek: dan giniii @ipin01.... owh dan tak lupe gini :koreks: ) Tak caya korang cuba klik kat banner bawoh ! Farah..cuba explain ehhh ! jangan kedekut ilmu nanti kubur sempit der !


Gaya penulisan dia cukup bersahaja ! Sempoi..sangat menarik ! Kadang kalau baca sambil makan risiko untuk tercekik sangat besar ! So ..apa² kejadian yang tak di ingini terjadi jangan salahkan aku ehh ! Tapi seyes rugi kalau korang tak masuk blog dia !! Dah masuk jangan lupa klik follow ! Tak yah bayar tu ..free!

*Lagi satu kalau korang dah sepoloh tahon tawen tapi tetiba datang gatai nak amek gambo pakai pakaian penantin ke, atau laki korang nak kawen lagi ke tapi takde fotografer, ataupun nak sambut besday korang yang ke-18 tu ke... sile-silelah upah budak yang buat-buat terer ni untuk jadik jurugambo korang ye! Kalau rasa-rasa cam betul ke budak ni boleh amek gambo? Haaa.. silelah ke blognya lagi satu yeitu kat : -

http://www.apertureaddiction.com/blog

*Klik gambar untuk sekodeng*

P/s: Tanda * tu bermakna permulaan entry ini berjaya dihijack dengan rela hati oleh Deeb khas untuk Duta Ubat Semutku, kak Shella! Jangan mara haa.. kalau tak nanti den tuko balik template lama! Hahahaa...

3 comments:

F.A.R.A.H. deeb

Akaka... entry maut punya! Orait since aka dah kipas berani mati camnikannn.. nanti kite watkan tutorial caner nak dapatkan hencek kecik goyang2 shomel tu ye! Tungguuuuu...!

Tina Othman

wah baik punya kipas ye

Cik Ai

wah nampak ayu gitu cantiknya......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket