Tuesday, January 17, 2012

Cerita Tentang Dia Lagi !

Kejadian berlaku hari Ahad
Sebelum mulakan operasi ku dulu baba beliau mintak izin
Dia balas "Jangan anak sakit cukuppp" 
Huhuhuhu..hati serba salah nak buat ke tak
So g umah mader in law tanya beliau pulak
Mak cakap "bolehhh..dia dah besar !"
Apa lagiii..zasssss ! amek kunci keta ajak kak ipar teman
Tuju kat kedai tu  
Maaf la Sarahhhh...mama bukan nak bagi Sarah sakittttt
Mama nak Sarah cantikkkkkk


Huhuhuhu..muka Sarah dah cuakkkkk
Ku sangka dia akan menangis kuat kuat macam kakak dia dulu
Rupanya takkk ponnn..kejap tak sampai 5 saat pon dia nangessss
Ngeeeeeee...ni dia selepas sudah redha tinge di cucuk lubang


Cantikkkannnn ?? Cantikkkkkk shangat la rasanyaaaa

Okbabai !

P/s : Jangan pening pale tengok icon gerak gerak tu..gue sedang testing testingggg


6 comments:

Leysa JL

hahaha..sara masih kecil mesti suspend..sy dulu umur 19 dah pon masih pejam mata lg suspen..hoho

Shiela Firdaus

mama eksaited sgt tuuu ..hehehhe

oshin-jamel

cam acha la nanes pon sekejap aje...nie ade sebelah aje kt tga..bila nk psg lg sebelah die x mao..kakakaka

Shiela Firdaus

caner sebelah aje oshin..hehehe

Tina Othman

nak pening jugak nengok ikon tu, mia dulu setahun dah tindik lg zalim mak dia, tindik kecik senang sikit, dah beso susah nak tindik

ala lgpun dia nak lawa kan, tu yg kejap je nangis tu

Lulu Caldina

memang dah cantek... tambah cantek ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket