Tuesday, January 31, 2012

Sungguh..Saya Cintakan Dia ! Cinta Sesungguh Hati Ini !

Heheheh..tengok tajuk ..gedik kannnn ??? )
Sekali sekala..maafkan saya penunggu gua

Pagi tadi kita orang bangun lambat lagi..sekian kalinya !
Alarm ada ..jap ! 1 2 2 3 ..hahhh ! ada 8 biji handphone kunci kul 5am
Haram tak sedar..tidor mati ke hape aku tatauuu
Entah² Sarah yang bangun tutup kottttt

So macam biasa dia mula la drive macam kat litar lumba kereta
Aku pon sound la "keje tu boleh di tukar²..nyawa kita takde ganti dah!"
Huhuhuh..sound macam tu dia buat dek aje..speed tetap 120km/j
So malas nak cakap banyak aku diam aje laaaa
(tapi kaki mcm org tekan brake..ye la!hujan kan!)

Tak lama suasana sunyi sepi dalam keta tu
Yang dengar cuma lagu kat radio duk nyanyi hentah hape² lagu ntah
Tiba tiba ......


Dia genggam tangan sambil cakap "Sayang kalau baba marah buat tak tau aje yer!"
Ku hangguk² pale sbb fikirkan maksud dia aku tak nak melawan
Rupa rupanya mintak di pujukkkkkk...hok alohhhhh !
Nape tak cakap awal baaaa ?? ..hehhehehehe
Sepantas kilat ku bagi ini kat pipi dia
Takde amek gambar ..dia aje tau ku kiss pipi dia !

Moga kebahagiaan ini berkekalan sampai bila bila
Moga dia terus sabar melayan karenah aku
Moga dia sentiasa ada di sisi tak kira time susah atau pon senang !
Insyaallahhh ♥ ♥

**p/s : selagi Deeb tak bagi tutorial icon tu selagi tu aku kitar semula icon tu tauuu !!!! GRRRR !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket