Monday, May 21, 2012

Nama Saya Shilla Firdaus !

Akaun ni tak boleh masuk tadi ! Macam kena report spam ! Macam aje...tapi ni dah boleh ! Cuma nak cakap..mana la tau kan ! Hati org tak boleh duga..kot ada yg report spam dgn gigih ! So klau satu hari nanti akaun ni korang tak jumpa, korang boleh cari kat Shilla Firdaus II, tak pon kat itsmeshielafirdaus.blogspot.com tauu ! Kalau itu pon kena dont wori..kita create akaun III, IV,V dan seterusnya !!

Saya suka menulis ! Kalau satu hari nanti facebook terus tiada saya tetap akan menulis..menulis di dinding opis, di dinding rumah atau di mana²lah asalkan dia itu adalah dinding !! Okbai !
Morning ! Eheeeee...Quote di atas adalah status saya tempohari ! Tak perlu susah² nak paham rangkap pertama..cukup paham rangkap ke dua ! Saya pon tak boleh duga caner la rupa keadaan bila facebook takde nanti ! Macam dah sebati dengan diri ..cuba tak mo bukak tapi tak smpai sejam sure bukak jugak !!


Nak try jadik penulis novel tak tau mana nak mula ! Setakat cerpen tu boleh laaaa ! Ehhhh...baru teringat ! Ada cerpen tak bersambung lagik ehhh ! Rasanya baru bahagian IV yang dah publish kan ? Tunggu ehhh...nanti ku buat sambungan ! Nak menulis kena feel..ahahaha ! Tulis citer sedih hakikat sangat hepi pon payah jugak nih ! Nantilahhh....tapi sure sambung..insyaallah !

Okeyylahhh...nak bagitau satu menda nih ! Hari ni saya sangatlah MALAS nya ! Tak tau pasal apa tapi memang malas..malas maksimum !

Bai !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket