Wednesday, February 29, 2012

Status ! Ada bran ??

Saya bosan leww ! Jom..kutip status facebook kat wall saya : 
Secara rasminya hari ini 29 Feb 2012 ..ejaan nama ku sudah di tukar dari ShiEla kepada ShiLla mengikut ejaan di dalam IC ! Saya bangga menjadi diri sendiri ! Nama penuh ?? Owhhh..kalau penuh² ikut IC Yanti Yushilla Firdaus..kang berbelit plak lidah nanti kanggg ! So panggil Shilla aje ehhh ! Nak panggil SYG pon bolehhh sementara dia jauh nun di perantauan !**keskeskessss...NAK JUGEK ! 
Baru hari ni aku tgk iklan Milo smpai habis. Si anak dgn kwn2 yg ramai berlari mengejar kereta ibunya kerana melihat kereta itu seperti van Milo. Sebaik aje ibu keluar dr kereta si anak trus cakap "Kami nak milo". Di tunjukkan adegan ibu melayan anak & kwn2 yg ramai itu minum milo dlm rumahnya. Tersenyum aje ibu dia tapi kalau kat alam nyata, baru balik penat3 pastu anak tak memasal ajak ramai begitu. .rasa nak senyum ke nak sekeh pale anak tu??? Hahahah..kalau kena kat aku, aku hidang SIRAP, air Milo mahal!!!
It's not my concern how much is your love for me ! But one thing is sure how much I love my FB !** Phewittt...last update 15hours ago & suddenly I can speak English! Hahahaa..hajat di hati tak nak lagi main FB tapi apakan daya jari tetap gatal nak menari kan ! Status yg membuak² tidak mampu lagi di tahan² so mintak izin ye nak penuhkan news feed kamu seperti hari² sebelum ..okeyyy ??
Ehh..yg its not my concern how much is your love for me tu tipu laa !Sy sgt² concern dgn setiap kasih syg yg di hulur wlupn sekadar di muka buka ini ! Okbai !
<---tidak suka lelaki yg bercakap kotor dgn sy even kawan rapat mana sekali pon! bergurau ke @ tidak ke tapi aset² yang ada kat tubuh wanita bukan satu topik yang menarik untuk di bincangkan berlawan jantina ! (dia cuma menarik bila di satukan, itu pon dengan suami yg sah sahaja..paham?)
Lelaki kadang2 susah di tafsir. Dulu masa bercinta selalu cakap " dalingg..I jatuh cinta kat u sbb u ada ciri2 kewanitaan yg terserlah!" Sekarang dah nak 11 tahun kawen bila ciri2 wanita itu masih terserlah marah pulakk! ! Baru order handbag dah membebel..bukan ke shopping itu jugak ciri2 kewanitaan?? Shopping + Wanita mana boleh di pisahkan...kannnnnnn!
Dgr pakar motivasi Datuk Fadzillah Kamsah (adess..betul ke eja nama ni,sy sudah blur) andai rasa tertekan dlm perhubungan maksudnya perhubungan tidak patut di teruskan. Tapi Datuk..tekanan selalunya terjadi bila ikatan telah termetri..bila sah menjadi milik baru warna sebenar diri kelihatan. Dan Datuk..bila dlm keadaan itu bkn mudah utk di hentikan, tidak semudah membersihkan habuk yang melekat di tangan..kan Datuk (",)
Kalau orang tua² dulu cakap pantang kalau kita tegur bila kita terbau kemenyan kan..maksudnya kalau terbau pon buat diam cukup ! Dan saya skrg pulak pantang dia lain sikit ! Even u kawan baik, kawan alam nyata sekali pon jadi kepantangan bila di tegur " :: arghhh..MENYAMPAH TOL ASYIK-ASYIK KAU JER YANG ONLINE :: dah terbaca status daku tak suka pon buat diam cukup !..keskeskesss ! Pantang alaf baru ni..jangan tiru aaaaaa ! Okbai !
Boss saya sgt terbaik ! Dia sound auditor "Jangan kacau Shiela waktu lunch..ini time dia main facebook!"..huhuhu, "KaU aDa? kaU taDe . . ."**Boss..saya janji hari raya Aidilfitri nanti saya mintak maaf byk² sbb saya selalu main FB bkn aje waktu lunch boss..waktu keje pon saya tibai jugak :p
Oraitsss ! Ini aje yang tergamak saya copy ! Banyak giler nak paste semua ! Sejam satu..bayangkan lahhhh!

Okbai !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket