Thursday, May 10, 2012

Unfriends Notification

Oraitssss ! Saya tatau menda ini berguna ke tak ! Tapi baru seminit download then post status memang keluar notification ! Korang cuba tengok kat gambar bawah ni. Sebelah Home paling kanan tu ada Unfrieds kan ? Ada kaler merah seketol kan ?? Yeahhh..dah ada orang yang unfriends !

CLICK UNTUK TUJUAN PEMBESARAN !
Okey..untuk dapatkan software tu sila sopan santun penuh teliti klik kat sini ---> http://www.unfriendfinder.com . Ikut segala step yang di ajar ehhh ! Nak suh saya yang ajar one by one tak berapa nak reti ! Saya memamg follow apa aje yang dia tulis !!

Tapi ingat ehhhhh...jangan dah unfriends pastu hantar inbox bebukan pulak tauuu..opsssssss ! Bak kata status saya tadi laaaa : Okey ! Sudah siap install "Unfriends" kat akaun ini ! Maksudnya sape unfriends dgn saya otomatik saya dapat notification ! Saje jeee install..hakikatnya "Pinggan Tak Retak Nasik Tak Dingin, Orang Sekali Tanak Aku Seribu Kali tak Hingin !"

Selamat mencuba dengan jaya ! Jangan terlalu serious..kita suka² !

3 comments:

Chekgu Azrine

Thanks for the info..

InaYusoff

takmo la install.
sebab nanti tertanye2 kenapa orang tu unfriend kita..elok kita tak tahu sape yg unfriend...


btw..orang selayang eh..

saye pon dok selayang..;)

_donat_

syafisyifa'

setuju dgn ina yusoff...lebih baik tak tahu sapa yg unfriend...

takpe kak, ramai lg yg nak friend dgn akak.mungkin yg unfreind tu ada sbbnya..mungkin bukan sbb tak suka pd kita...pasal lain kot...
be strong kak sheila
xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket