Wednesday, February 8, 2012

Salam ! Meh tangan nak salam ! Meh cepat !

Salam ! Sekian kalinya tidak berhapdet !
Hehehehe...tatau hantu dari negara mana sudah bertenggek di bahu
Seyes berat langsung nak menyinggah menghapdet ..mengada kann ?
Orang jadi blogger kamu nak jugakkk
Pastu biar bersawang ! (nasib bersawang bukan private terus..kekekekek)

Rindu ke ?? Heheheh..sure rindu dopp..ahkaks kan pop corn alam maya
Ada 1 dalam 1000 tu..hehehehhehee

Takde menda nak cerita tapi ada 2 status FB yang menyentuh hati sebenarnya
Ada yang membuat hati terguris ada yang membuat aku malu tersipu sipu
So..amek dulu status yg buat aku jadi malu yer ::
Dan..sebelum sy bercerita anda haruslah mematuhi syarat ini : Tidak Gelakkan Saya & Tidak Menuduh Saya Kaki Jeles..setuju ?? Setuju baru baca..kalau tidak jgn baca okeyyyy ..ngehngehngehhh ::

Suami call, bila sy angkat dia cakap "Weyy syg..buat apa?" Dia panggil Wey sbb mula² sebelum tu sy call panggil dia "Boy..buat apa tu?"hahaha..Boy tu family dia yg panggil ! Pastu tgh berckp tu bunyi "tuttt tuttt" terus sy melenting cakap "hahh! ada hp tu! hp sape tu??hp sorok guna utk awek ye" bila dia menafikan sy ckp pulak "jgn nak menipu..syg tau sbb sms hp syg pon bunyi mcm tu!" smbil tu sy jauhkan hp sy nak tgk kat skrin & yeee..bunyi itu mmg dari SAMSUNG NOTE sy sendiri ! Mengong punye NOTE..datangkan fitnah pada suami isteri tau ! Hp sebelum ni mana ada mcm tu...kussssemangat ! Sori suami..isteri tak sengaja !!
Dan ini plak status yang agak menyentuh hati :
Nak baca inbox menarik kwn sy terima pasal sy ? Ini ~> Shiela Firdaus is the only person who update her status without care about some other people's feeling.She update this and that, talk about somebody else, like she alwiz perfect. 1 day, trust me, she will mentioned something bad about u on her wall.She can do it.

Bila di translate pada bahasa melayu bunyinya begini ~~> Shiela Firdaus satu²nya manusia yg update status tanpa peduli perasaan org lain. Dia update itu & ini, bercakap pasal org lain macam dia cukup sempurna. Satu hari percayalah, dia akan sebut perkara tidak elok tentang awak dkt wall dia. Dia mampu lakukannya !

Ye hati sy agak terluka sbb bkn hny inbox ini yg di tuju pd kwn² sy ! Tp ye jgk sy X mampu memuaskan hati semua org ! BAGITAU sy bila masa status sy ada usik org, ada buat personal attack kat org , ada mention nama org ?? Sy juga mengaku ada bergaduh dgn org tapi seingat sy tak pernah sekali pon sy bukak nama sape² kat wall sbb prinsip hidup sy sgt senang " 1 duka dtg ada 1000 lg alasan utk sy tersenyum!" .Di benci kerana status² yg di update itu menyedihkan ! Terpulang nk buat apa pon tapi sungguh dari hati saya..saya mengagumi mereka yg terlibat mereka cerita begini !Terima kasih krn buat sy terasa spt artis d alam maya !!
Tapi..sekarang saya sudah okey ! Terpulang apa orang nak cakap saya tahu siapa saya dan apa yang saya buat ! Terima kasih pada kawan² yang bagi sokongan tidak berbelah bagi pada saya..yang lebih mempercayai saya dari kata² yang nampak sangat sengaja nak menyakitkan hati tu kannn !Terima kasih semua..sokongan korang akan tetap saya kenang smpai bila² ! Lebiyu !
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket