Saturday, June 11, 2011

GOOD MORNINGGGG !!

Morninggggg..
aduhaiiii malasnya nak buat kerja umah
amek semangat kat blog kejap..hheheeehhe
update blog macam dah jadi satu kewajipan kat aku nehhh
sehari tak update rasa mcm tak beshhh jeee

bangun pagi tadi bila teringat hari ni 11 June aku terkenang sesuatu
macam ada kenangan dengan  tarikh 11 June ni tapi tak dapat ingat lagi masa tu
golek2 sambil main FB baru teringatttt
uwahhhhhh...kuat jugak memori aku ni kannn
11 June 1994 tarikh aku di akad nikahkan dengan bekas suami dulu
hehehhee..kalau jodoh masih dengan dia ni
mesti aku kejutkan dia sambil cakap "HEPI ANIBERSARY ABANG..nak tapak kaki?"

wanita biasala kannnn
senang ingat semua tarikh yang berlaku dalam kehidupan
tarikh lahir suami, tarikh lahir anak2, aniversary malah adik beradik pon aku ingat
mader in law?? lagi la ingat...30 December kan mak kannn?

cuba suruh lelaki yang ingat
kehkehkeh...berdasarkan pengalaman dengan lalink sekarang la kannn
besday aku dulu aku penah tanya dia "baba..hari ni hari apa ek?"
saje je tanya sebab tunggu2 tak wish takut dia terlupa tarikh
dia jawab "27hb kann?? sayang dapat gaji kan!"
aku pandang muka dia sambil terus merajuk sampai petang
cikedissssss....kelam kabut dia memujuk
start pada tu tetiap tahun mmg dia dah tak lupa
tapi besday aku je laa..besday anak aku still kena ingatkan dia !!

LAGIKK SATU..lelaki sebelum kawin no kad pengenalan awek pon buleh hafal wehhhh..bila kena sound dia jawab "biasalaaa..time tu tak dapat lagi!! tau ke memang dah tulis kat tapak tangan tiap kali nak deting?" ...bijak ! bijak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket