Friday, June 17, 2011

AYAH?? YE..DIA MASIH ADA! !

Tadi masa drive nak jemput suami,keluar lagu dari Mawi "Ayah aku rindukan mu" , lebih kurang macam tu le tajuk dia. Airmata tetiba bergenang, hati jadi pilu. Ye..aku masih ada papa tapi entah kenapa hingga ke saat ini masa masih menjarakkan kami. Cuba lupakan segala kenangan itu tapi..ntahhh, bila nak buat baik ada je halangan yang muncul tiba-tiba :-(

Ahad ni Hari Bapa kan?? Teringin nak ucap pada dia tapi. .:'( Takpelah,aku doakan dia terus di bagi kesihatan yang baik. Aku tau aku tak boleh terus membenci dia kerana di belakang namaku tertulis namanya..!!

2 comments:

Ibu Darwisy

insyaallah kak sela, pasti 1 hari nnti dpt jumpe dgn ayah akk..sy dah xde ayah, alfatihah..

siti murni

same to me..dah tak ada abah..:(
Appreciate him while u can..mudah2an ada kesempatan utk u bertemu dgn ayah..ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket