Friday, June 17, 2011

AKHIRNYA MUNGKIN AKU PERLU MENGALAH!!

THANKS GOOGLE
sebelum ni aku penah buat entry pasal GPS kann ?? yang kononnya aku tak perlukan semua tu sebab ada encik suami yang akan bawak ke mana je aku nak pegi. itu dulu...lepas ni terpaksa mengalah. bukan apa.. dia semakin sibuk dengan kerja. selang seminggu je sabtu ahad cuti. bila time tu kesian pulak nak ngajak dia keluar.

lepas ni kalau dah ada GPS buleh la g jengok kawan baru lepas bersalin ke, kawan buat kenduri ke..kan senang!! tapi ehhhh..tadi aku ada dengar kat radio ada kereta yang masuk tasik gara² ikut arahan GPS ni. tak tau kat mana tapi aku sure kalau yang sengal ni biasanya bukan kat Malaysia kannnn! jap..aku cari gambar dia ekkkkk.....haaaaaa..dah jumpa ..nih !


sikit ku petik kata² dari berita ini :
WASHINGTON - Sebuah kenderaan utiliti sukan tenggelam di dalam sebuah tasik dekat Taman Mercer Slough di sini kelmarin selepas seorang daripada tiga wanita yang memandu kenderaan itu mengikut laluan yang ditunjukkan menerusi Sistem Penentu Kedudukan Global (GPS).
 kannnn dah cakapppp...mesti orang luar !!auwwwwwww....banyak makan semot itam !!

7 comments:

eliyaezlinalias

kalo da sengal gini bukan takat makan semut neh...dorang neh banyak makan lipas! eeeuuuwww!

Shiela Firdaus

kah kah kah...makan lipassss!!! yauwwwwwwww...yuckkkkkksssss!

RashAtie

GPS byk membantu....esp bagi atie yg tatau jalan nihhh...sng nak mengular kalau ada GPS nihh

Shiela Firdaus

kan atie..nak jenguk kawan↓3 payah tau kita nih!!

F.A.R.A.H. deeb

Akakkuuu tayah beli GPS. Beli je cik Noks.. eh Nokia N8 cam kite ni ha. Bukan jew ade GPS malah camera 12.0 okeh! Haha!

Shiela Firdaus

waaaaaa..bape inggit² tu farah???

Ibu Darwisy

GPS brand papago..suh papa banjer..huhu..xpon beli je nokia e72, ade gak GPS..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket