Friday, June 3, 2011

SELAMAT BERWEEKEND (",)

HUHUHU...hari ni tak dapat nak berjimba macam selalu kat blog
gila bzzz..terkejar² siap kan month end ni
tapi tu laaaa kadang terluka jugak hati ni bila ada yang cakap
"tak sempat sbb sibuk berFB laaa tu!"
"obertime tu update status je ke?"
aku paham itu gurauan tu pasal aku diam
sebab takkan nak citer detail caner kerja aku kat orang kan??
takkan plak nak tulis status detail sume apa yang aku buat..kannnnn??

EHHHH..abaikan, NO HEART FEELING okeyyy
aku cakap jeee..tak de hal laaaa
lagipon aku tau korang suka baca status aku kannn
kalau tak suka mesti aku dah kena remove dah..betol tak???

opssss..cakap pasal remove
sebelum ni follower aku 544 skrg dah 543
hehehe..mekaseh ekkk..susah² follow aku sebelum ni
lagi sekali NO HEART FEELING...keh keh keh

apasal tajuk aku ngan citer larikkk jauh ek??
Shiela Firdaus kannn..macam tak biasa ^_*

so...selamat berweekend
aku tak sabar tunggu hari esok
sbb sok hari pertama aku nk nengok anak lelaki yg umur 3tahun tu jd lelaki sejati
kakak dia cakap dia dah tak pakai pampers lagi time siang hari
ye laaa..hari² aku balik sampai umah kul 10pm
time tu dia dah pakai pampers nak tidor dah

aku ada tanye dia hari tu "abg dah tak pakai pampers dah ke"
manja je aku tanya tapi dia jawab apa tau??
dia jawab "tak ..dah tak pakai, nnt abg nak biyak atas kain mama buleh?"
Ya Allah..nasib baik Cili Boh abes stok..GRRRRRR

semalam pon balik dari keje kitaorg singgah beli spendor kat dia
baba dia excited memilih
tapi last sekali dia ikut pilihan aku la kannn
logiknya pilihan aku la lagi waras
sebab aku dah biasa tengok baba dia pakai
so aku yang lebih tau itu cantik atau tidak...hehehe
AMPONNN..mak gurau je nyah.

tapi tu laaa..weekend hari yang sgt menggembirakan utk aku
dapat melihat anak² sendiri bergurau bermanja depan mata
dapat memandikan derang bila bangun tidor
(tipuuuu..mama bangun lambat, kakak yg selalu mandikan adik²!)
heheehe..dapat buat sumelah yang aku suka
dan paling best minggu ni baba tak keje
esok bangun pagi mesti dapat kiss good moning² dari dia..weeeeeeee!! ♥♥





3 comments:

risa

selamat menjadi surirumah masa cuti kak eh...sila update gambo masak plak...haipppp!!! biasa neh..masak cepat..ai nak datang makan okehhhh
psstttt...kak, saye tetap nak terjah whether u like it or not...lalalalala

Shiela Firdaus

hehehhee...lapp u poreberrr risa.
apa plak tak sukaaaaa..ishhh! mesti la suka!

Farah Shamsudin

inilah masanya menjadi suri rumah kak oii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket