Tuesday, June 14, 2011

SAYA SEORANG CIKGU


dulu² penah mintak jadik cikgu sandaran lepas abes SPM
dah pegi daftar tapi esok tu aku tak pegi pon
takut satu hal...lagi satu memikir papan hitam yang tak tercapai dek tangan
dulu bila kat sekolah cikgu suh padam boleh la loncat²
ni dah jadik cikgu takkan nak tulis bahagian bawah je kannnnn??? kekekkekke

tapi kannn..kalau lah aku sekarang seorang cikgu
mesti murid² aku akan bahagia
sebab keje sekolah sume ku tulis kat status
time mengajar pulak..masuk je class aku cakap "murid²..sila baca sendiri ye"
sambil aku duk continue main FB ..kata ketagih...kannnnnnnnnn!

itulah hikmahnya nape tak jadik cikgu !! banyak murid bakal gelap masa depan kalau aku jadik cikgu derang!

12 comments:

oshin-jamel

sy pon hampir jadi ckgu kak..hahahah!!!!! sibuk aje kan ..hahaha!!

Ein

dah berapa kali mohon jadi cikgu tp x dpt. tp mmg patutla kan, kalau jd cikgu mesti x jumpa k. sha ngan oshi kat fb ni

Tina Othman

tak minat nak jadi cikgu, sebab karang ada jugak anak murid mati kena dera dgn cikgu yg garang rupa singa ni =)

Ibu Darwisy Comey-Lotey

hahaha..

kakchik@ella

cikgu alaf baru ni .. sume men updet kat status je ni. hihihi.

Ena Manjalara

suka-suka-suka dgn entry ni...

Shiela Firdaus

hehhee..jadik cikgu tak jumpa la kita oshin ;-)

Shiela Firdaus

ein..betul²!

Shiela Firdaus

tapi cikgu banyak cuti Tina..:-))

Shiela Firdaus

CT..hehehehhee

Shiela Firdaus

KC...cikgu yang bakal cepat kena buang...kannnn!:-))

Shiela Firdaus

Ena..suka pasal tangan tak sampai la kannnn Ena kannn!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket