Tuesday, June 28, 2011

KENAPA DIA SERING MENGHANTUI??

sebenarnya pagi tadi terjaga pukul 5am
bila terjaga memang rasa lega sesangatttt
bukan apa..aku tatau kenapa lately ni aku sering di hantui mimpi yg sama !!
dah berkali2 aku mimpikan apa yang aku lalui ketika remaja dulu

dah macam lakonan semula..sume hadir dalam mimpi itu
yang paling merimaskan...muka bekas laki pon akan ada dlm mimpi tu!!
hurmmmm..orang kata kalau kita sering mimpikan dia
maknanya kita memang rindukan dia..tapi..uishhhh!! aku mana rindukan dia!!
sebesar semut api pon tidakkkkkkk!!

erkkkkk..mesti dia yang rindukan aku ni kannnn !
rindu sebab dia tau ada menda yang dia tak selesaikan lagi
dia nafikan hak anak dia..dia abaikan nafkah yang menjadi tanggungjawab dia
aku dah malas nak mengejar..itu urusan dia dengan DIA
pandailah menjawab bila tiba saatnya nanti !!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket