Tuesday, June 21, 2011

MINAT KAMI SANGAT BERBEZA !!

dia cukup suka memancing
bawak pegi tengah laut mana pon dia sanggup
walau adakalanya sekor ikan buntal pon tak makan umpan (",)


















aku pula suka mengadap internet, mengadap facebook, mengadap blog
minat kami sangat berbeza
dan adakalanya perbezaan itu menimbulkan sengketa :=(


















cuma satu menyatukan kami...CINTA !!
masing² punya kelebihan dan kekurangan
tapi kami sudah berjanji untuk saling melengkapi antara satu sama lain ♥♥















moga perkahwinan kedua ini akan kekal hingga ke akhir hayat
moga kami masing² boleh belajar dari kesilapan dahulu ..INSYAALLAH!!

**NOTACINTA : entry takde kena mengena dengan besday dia, hari anniversary kami mahupon valentine day !! entry saje² nak bercerita tentang perbezaan itu. untuk kenangan pada anak tika mama dan baba telah tiada satuhari nanti..:=))



12 comments:

oshin-jamel

ape² pon ttp sweet couple..hehehhe!

eliyaezlinalias

scroll entry ni ulang ulang kali
sukeeeeee sgt tgk 2 dr 3 picta tu
hehehehehehe

Mama Likha

tp hoby kite mmg samalah kak ! hehehe. phewiitt akak paksa sapa tngkap gmbr akk tgh lyn FB tu... hekhekhek jgn mrh celokkk !!!

Nurfaizah M Nor

tapi minat yg berbeza tu selalunya lebih mewarnai perhubungan suami isteri....asal masing2 memahami antara satu sama lain....so sweetlah kanda ku neh!

-iLLa-

baru nampak wajah kak shiela...:):):)

Shiela Firdaus

mashehhh oshin :-))

Shiela Firdaus

apasal 2 je El?? bukan 3??

Shiela Firdaus

hahaha...saing hambo la keno pakso gakkkk!kekekekke

Shiela Firdaus

mekaseh dindaaaaaa =)

Shiela Firdaus

illa..maluuss!

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ

perbezaan itu bagus..kalau sama je boring plak nanti..

Ibu Darwisy

insyaALLAH, bahagia hingga ke ahir hayat..amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket