Wednesday, June 8, 2011

MENATANG CISSSS!


semalam balik singgah Tesco. pak encik yang ajak singgah..aku ni pantang di pelawa, kecik beg duit sendiri beg duit dia bakal ku sesah. takde apa pon kita orang beli. pak encik nak tengok spek mata. fuhhh mak kau...aku tengok dia telek yang rege beribu. kalau dia beli memang aku akan bagi takzirah kat situ jugak. bawak² mengucap ekkkk...setakat spek harga beribu. bila aku cakap "wahhh..banyak duit!" dia jawab "mana ada..ni nak tunjuk kat sayang la ni..suh sayang belikan hadiah kat baba!" cokedisssss!! jangan mimpi...hehehehe.

sementara dia belek² tu aku pegi la kat mesin ni. nak menimbang kilo² yang ada. kat belakang aku masa tu ada beberapa orang yang tengah berdiri tapi bukanlah pandang ke arah aku. korek² duit doplohsen naik kat atas tu. 66.2kg pastu air sehari patut amek 2.05L . dalam hati mengeluh sebab rasa macam susah sangat nak ilangkan lelemak nih. turun je dari penimbang tu tetiba mesin tu cakap "TOO FAT!" . aku toleh kat belakang mamat berdua tu dah gelak. pak encik pon yang kebetulan datang dekat aku tergelak. cisssssssss...menatang ciss ini mesin. u drop my water face to the floor laaaaa...uuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! 


13 comments:

Nyonya Mansor

huahuahua....... guling2 gelak... mane ada too fat la..... too cute for me..... as cute as me..... :)

Ena Manjalara

wakaakakaka...eh gemok ke?mesin tu salah scan org bakang kot..hahaha

oshin-jamel

KONFEM SY X KN NEK MESIN NIE..HAHAHA..KLU AKK TOO FAT....SY PLAK SURE LA DOUBLE TRIPLE FAT!!HAHAHAH!!!!

risa

tetiba ai pon terasa...lalalala

eliyaezlinalias

muahahahaha...kalo ai naek agak nyer tkluar spring isi perut mesin tuuuuu...hahahah

azma

kui..kui..kui..lawok le...akak, minum jus ikut peraturan, peh tu naik balik mesin tu lepas 1 bulan k?

Shiela Firdaus

Lin..kannn! mesin tu patut cakap "TOO FAT BUT SWEET!"

Shiela Firdaus

RASANYA la @ena...org belakang hulur kaki sama ...GRRRRRR

Shiela Firdaus

oshin..hehehhehe

Shiela Firdaus

risa...lama tak nampak :)

Shiela Firdaus

el..terabur skru ekkk? ishhhh...

Shiela Firdaus

azma..tu la, tunggu lagi sebulan la baru betolll kan!

adex-aieda

kak....tu bahasa inggeris....adex penah kene bahasa melayu...dahle kuat gilos.....
'sebenarnya anda gemok'...malu sehhhhhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket