Tuesday, June 28, 2011

LIMA!! MATA DUITAN !!

pagi tadi dalam keadaan separa sedar aku suh encik somi tinggalkan duit
bagitau dia aku nak "5" pastu sambung la tidor semula
ni baru teringat pasal tu dan aku bergegas g jengok atas lemari tu !!

uwaaaaaaaaaa....aku mintak limaploh inggit bukan lima inggit laaaa
aku yang salah sebut atau dia buat2 tak dengar nih????
takat lima inggit...aku pon banyakkkkk,,huhuhuhuhu~

pastu terbaca satu status tadi kat FB aku tadi...pasal "MATA DUITAN"
lagi sekali aku nak komen (sbb dulu rasa penah buat entry mata duitan nih!)
takpayah nak risau, tak payah nak bengang bila orang gelarkan kita mata duitan
asalkan mata duitan kita tu kat duit suami sendiri bukan suami orang lainnn!!
sebabnya hanya satu...time suami kita susah org2 tu tak dtg pon tolong kannnn
kita jugakkk....so Dont Wori...teruskan je guna mata itu
asalkan tau batas2..asal suami sendiri tak matikk tercekikkks ^_*









**encik suami cakap mata duitan aku di tahap yang membanggakan..pegi pasaraya takyah bawak calculator kecikkk, sepenuh troli pon aku buleh kira sendiri tauuuuu...TERER KANNNNN!




4 comments:

risa

duit somi duit kite..duit kite..kite yg punya...lalalalala

aizamia3

setuju dengan k.risa...

biarlah orang nak kata kita mata duitan, yang penting en. suami tau ke mana duitnya pergi kalau bukan kepada kita kan.. ahaks..

kakchik@ella

eleh .. bkn duit org len pun .. duit somi sendiri jerk. hihi

eliyaezlinalias

duet suami sendirik xpe la kak...
wat la pangai mata duetan ke mata kewangan ke hape ke xngape!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket