Wednesday, June 29, 2011

DIA BARU BERUSIA 3 TAHUN !!


mungkin bagi orang lain dah biasa tengok..tapi bagi aku still mengkagumkan !! beza umur cuma 5 hari dengan anak aku sendiri..lihat dia menghafal surah AlFatihah. sejuk hati mendengar... :-))

opsss lupa nak cakap..ini anak adik aku !! mak rock tak ingat..anak sume surah yang senang dah boleh hafal !! **dikkk..tayah nak perasan, Miyon ni ikut peel akak kot !!

6 comments:

eliyaezlinalias

alhamdulillah~

Ct Sarah

Budak2 mmg cepat mghafal..masa diorg dh mula pandai berckp..masa tu lah kita ajar..cepat diorg pick-up tau..

Nurfaizah M Nor

budak2 bwh 4 thn, kalo diajar cepat tangkap. inikan pulak kita ajak dia baca/hafal bersama... anak iza yg si faidhi tu dah boleh hafal doa mkn, tp pelat cara dialah....

Ummiakid @ lily

alhamdulillah...anak kita pun dh hafal al-fatihah. Maybe kite selalu bacakan kuat2 sebelum tido...muncung lebih kurang Akid tak kala membaca...

risa

bebudak memang suke mengikut kak..hehehe
dak mia yg baru dua tahun pon dah hafal doa2 ringkas..doa tidur doa makan..walaupon ayat dia tu agak kelakar..ekekeke

Ibu Darwisy

betul tu..alahmdulillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket