Thursday, June 9, 2011

MENGONG CIKEDISSS!



WTH???MENGONG CIKEDIS..pastu kalau ada kawan 5000 (macam aiii) nanti maknanya nanti 5000 tatoo la kat lengan ek?? mana cukup tu..kalau dah 5000 ntah² muka aku duk tang punggung dia sebab tak muat..kalau aku kawan dia la kannnn (",)

pastu nanti kalau kena remove ke, kena block ke satu keje nak buang muka kawan tu !! kawan ni bukan buleh kira..hari ni kawan sayang menyayang esok tetiba buleh tukar jadi musuh kannnn (tiada kena mengena dengan sesapa ekkk) . hehehhee...MACAM² !!


Published with Blogger-droid v1.6.7
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket