Monday, June 20, 2011

RUNTUHAN PAGI SEMALAM

ini sepatutnya entry semalam
tapi sebabkan malas nak rebut laptop ngan anak ku simpan je masuk draft
nak guna tab pon malas sebab kecik sangat..
hahaa! alasangg nak beli Ipad kannnn :-))

cer korang perhatikan papan katil tu..papan tu dah runtuh ke lantai !!
aku tatau kejadian pukul bape sebab memang tak dengar apa²
tapi runtuhan elok je kannnn....kira boleh agak mangsa kejadian takde kecederaan apa pon!


sungguh memang tak sedar kejadian ni
sebab bangun pagi tengok budak ni elok je atas katil aku
tengok gambar bawah ni...kemain lena dia tidor
yg si abg pon tatau bila masuk bilik aku..tau² dah ada kat situ !!


ganas wehhh anak dara nih..
dah jatuh boleh naik katil aku pastu sambung tidor dengan jayanya
memang sah ikut peel mama nih..kaki tidoqqqq!!


25 comments:

oshin-jamel

aww..cekci la sarah!!hehehhe!

Tina Othman

nyaris tak ada kecederaan =)

risa

kak..abg jep tepon saye malam tadi..dia kata dia yg angkat sarah..dia kesian nak kejutkan akak sebab semalam kan dah masak ngan jayanya...lalalallaa

Shiela Firdaus

carah memang cekci..kaka qistina ajor :-))

Shiela Firdaus

tilam tebal tu tina...insyaallah kalau jatuh lagi takde kecederaan punye :-))

ZaLiZa BuYoNg

kak pukul berape kejadian runtuhan tu...anggaran kerugian berape? berape org anggota pentelamat yg dtg menyelamatkn mangsa runtuhan...hihi

Shiela Firdaus

tipu risa...abg jep pon bebel cakap kita tidor mati..abes dia tidor apa..tidor kiok???

Shiela Firdaus

zaliza...kekekekekek!! takde kerugian cuma kesempitan tempat tidor yg mengakibatkan mama dia terbangun cepat..haishhhh..rugi ahadku!!

Axie04

huhu
pndai bawak diri neh

Shiela Firdaus

Axie04..janji buleh tidor balik..dia nih ok aje ;-))

ArulchelseA

cuak aku..leh lak smbung tido lg..dia tk cuak kita yg cuk..kih kih

alyna

sebenarnya nak simpati atas keruntuhan katil itu, tp bila baca cara u cite hadehhhhhhh..... tak leh blah!!!! camnerlah leh tak sedar

Shiela Firdaus

arulchelsea..kannn!! rileksss je dia sambung tidor!

Shiela Firdaus

arulchelsea..kannn!! rileksss je dia sambung tidor!

Shiela Firdaus

alyna..mama dia sedang menghayati kenikmatan tidor tu~

Ms Lynn

hahaha, nasib dia tak meraung..mesti dia mimpi jatuh pokok ye tak kak?

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ

mama dia pun tak sedar tu dasyat...

Shiela Firdaus

Ms Lyn..agaknya memang dia jerit tapi mesti mama masa tu mimpi tarzan!kekekekkekkee

Shiela Firdaus

mama dia tidor mati yunkkkk :-))

Mama Likha

subhanallah ! kra jatuh sopan mcm mak depa jgk lah ni !!

Ein

bahaya ni kak, nasib kat malaysia x de gempa bumi!

Ct Sarah

Alahai..nyenyaknyer sarah tdo..dh jatuh katil pun sempat lg smbong tu..hehehee

Shiela Firdaus

mama dia kalau jatuh idok la sopan ztee..bersepah terus cadar tilam sume!! ( ayrkssss...penah jatuh kah?) kekekkekee

Shiela Firdaus

Ein..heheheheheh!! hantu tidoqqq! apa pon tak dengar!

Shiela Firdaus

mmg nyenyak Ct..itupon terjaga lepas kakak Qistina kacau :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket