Thursday, June 2, 2011

SERIOUS AKU TAK BOLEH TAHAN

sungguh..cakaplah aku emosi terlebih atau apa pon
tapi pesan aku pd mereka yg tergamak buat menda macam ni
call je aku..aku sanggup ambik baby tu
biar aku ni tak sesenang mana
biar tak dilimpahi wang ringgit
aku sanggup jaga! !

Ya Allah..kau duga aku dengan kehilangan rahim
kau uji aku dengan tidak lagi mampu melahirkan
tapi ada yang sanggup lakukan sekejam ini
:'(

Published with Blogger-droid v1.6.7

12 comments:

oshin-jamel

mmg KEJAM siapa yg melakukannye!!!!!huhuhuhuh :'(

Nordalina Nurdin

uhhh sedih btl ngan manusia sekrg ni,xde ati perot langsong.yg ada dibuang2.pada y xde mencari2 untuk mendapatkannye..ermmmmm sedih

Ibu Darwisy Comey-Lotey

tunggu balasanNYA disana..pasti x lepas org ni..kite yg nak anak ni pulun la buat..die senang2 je buang..nauzubillah..

Tina Othman

tak tau nak cakap, binatang pun sayang kan anak, ni tah taraf apa tah, yg peliknya ngusung perut beso 9bulan tu sanggup

mummy_ayu

memang kejam...pagi nie baca paper..banyak pulak kes bayi yg meninggal...sedih sungguh...

bersama kak Es

sungguh kak Es dah tak larat nak baca akhbar hari2 nyawa melayang...
adusss

Farah Shamsudin

betul tu kak.. dari buang macam tu, dah kira membunuh tuu.. baik bagi saya yang msih belom ade rezeki anak ni.. saya sanggup je jaga..saya punyela susah untuk dapatkan baby, yang dia... boleh pulak nak membunuh!!sedih sangat..

Farah Shamsudin

betul tu kak.. dari buang macam tu, dah kira membunuh tuu.. baik bagi saya yang msih belom ade rezeki anak ni.. saya sanggup je jaga..saya punyela susah untuk dapatkan baby, yang dia... boleh pulak nak membunuh!!sedih sangat..

Farah Shamsudin

betul tu kak.. dari buang macam tu, dah kira membunuh tuu.. baik bagi saya yang msih belom ade rezeki anak ni.. saya sanggup je jaga..saya punyela susah untuk dapatkan baby, yang dia... boleh pulak nak membunuh!!sedih sangat..

Farah Shamsudin

betul tu kak.. dari buang macam tu, dah kira membunuh tuu.. baik bagi saya yang msih belom ade rezeki anak ni.. saya sanggup je jaga..saya punyela susah untuk dapatkan baby, yang dia... boleh pulak nak membunuh!!sedih sangat..

Shiela Firdaus

sungguh diaorg ni sangat binatang!! buang baby macam sampah...:-((

risa

ini bukan binatang!! ini syaitan iblissss!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket