Tuesday, June 21, 2011

KENAPA YE???


amponnnn maaf andai ada yang terasa
tapi aku nak nanye nih...opsss! nenek kat dalam keta itu takde kaitan dgn entry kali ni ehhh!
apasal masih ramai lagi yang bawak keta dada rapat ke stereng??
pompuan la kannn..lelaki aku tak penah le bertembung lagi!!

kesian tauuu dada itu..cuba bagi dia ruang bernapass
lagi satu bila orang pandang dari luar...burukkkk wehhhhh!!
agaknya masa nak masuk selekoh aku takleh imagine caner siku dia nak main peranan
euwwwwwww...sempit ! sempit !

**NOTAKAKI: berlagak la lesen dah penuh kan Shiela Firdaus kan ! kan !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket