Friday, June 17, 2011

AKU RINDUKAN DIA SANGAT² :'(

korang..sebelum tu nak doa agar entry ni lalink tak terbaca
tanak dia tau selama ni aku ada sayang kat laki lain selain dia..huhuhuhu

tapi serious rindu sesangat..macam lama tak jumpa dia
mana dia pegi ehhh?? ke dia memang ada tapi aku je yang tak perasan ekk??
nak tengok ekk muka dia??? janji jangan citer orang okkkkk!!
NI HA .... < jangan jelesssss !>
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


aku tak kira le korang cakap dia tua ke, dah tak hot ke
tapi aku memang minat kat dia..sangat tu tidak leeee
tapi bila dia berlakon otomatik aku terasa macam belum tawen lagikkkkkk! kekeeekeke..gatai menantu Cik Peah nih!!

mana ekkk abang Rosam ni pegi???? cer citer cer citer....


6 comments:

Ummiakid @ lily

aiyaaaa...ingat windu kita...terperasan kejap...scroll down....rupanya ex boy pren...heehee

risa

hamboilah akak neh..ingat rindu ngan ai tadik!!!! menyosal den scroll..hahahahaha
dia dok belkang tabir je kak sekarang beri laluan kan org muda..dia udah kertu!!

Shiela Firdaus

aramakssss lily...nekas poypren kamuuu??? apa la abg rosamm nih!! masam!!

Shiela Firdaus

kertu risa??? kertu tu yang bergetah tauuuuuu! erkkkk...komen apa ini??

eliyaezlinalias

iskkkk...xleh tgk dia blakon scene romantik2 gitu...NGILU! hahaha

Shiela Firdaus

ngilu???kekkekekeke....besh apa El!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket