Sunday, June 26, 2011

PAGI KORANG (",)

selamat pagi
hari kedua aku kat sini
hari ni aktiviti lagi padat
tatau sempat tidak nak jengah blog ni karang

hari ni nak try sume outdoor aktiviti
semalam masuk hutan aku tak jadi join
dah semangat, dah smpai kaki bukit
pastu elok je trainer tu ckp siapa semput baik cakap
sbb dlm tu mcm2 benda yg boleh jd
uwaaaa..otomatik aku ckp aku ada semput
walhalnya penakut..so dari susahkan diri org lain baik takyahkan!!

so hari ni aku nak try buat paintball, flying fox ngn sky trail
hopefully keberanian itu karang ada..heheheh
whopsssss..ada satu lagi aktiviti yg aku tak suka.. BERAKIT!!
aku cuma pikir satu kemungkinan kalau aku join
takut buluh rakit patah enamblas bila aku naik
dan aku terkapai2 dalam tasik mintak pertolongan

Kekkeke..tau dia bagi life jacket
tapi aku risau aku terus tenggelam dalam tasik
dan life jacket tu je yg terapung kat atas..kannnn!!
Published with Blogger-droid v1.7.2
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket