Monday, June 20, 2011

YURAN SEKOLAH ??? ERKKKKKK.....

erkkkkkk...dah bulan June dah weh, nak masuk July
sebulan lagi nak posa, dua bulan lagi nak raya
baju raya sume dah siap tapi  ...erkkkkkk!
yuran sekolah Qistina termiss..tak bayarrrrrrrr!!!

kekekekkeke...menda ni semalam aku teringat
biasanya baba dia bayarkan tapi akan melalui aku dulu
so bila di ingat² balik aku rasa anak² yang sekolah menengah je dah bayar
tapi budak ngada ni memang rasa takde

panggil dia tanye pasal ni..sempoi je dia jawab kat aku
"cikgu dah pesan kat adik..cikgu malas nak paksa²!"
"abes apasal adek tak ingatkan mama?"
"adik pon malas nak paksa² mama..mama bukan takde duit!"

cikedissssss doll..malas nak bertekak
aku ajak sarah masuk bilik guling² sambil gelak
tapi hakikatnya...MAKAN DALAM OIII JAWAPAN BUDAK NIH!!


















erkkkk..gambar dengan hamster jugak!! tadek orang nak ke HAMSTER nih???
buang pasar selayang je la sabtu ngan ahad ni...kan!kan!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket