Thursday, June 16, 2011

SIAPA NAK?? BAGI FREE JE NI !!





takmoh cakap banyak...sape nak menatang itu?? free of charge dengan syarat duk dekat ngan tempat aku berpijak di bumi yang nyata !! kang kalau duk jauh aku tak kisah nak suh masuk kotak pastu courier cuma aku takut bila tiba kat korang..bukak je tengok menatang tu terhuyung hayang berjalan !! pening kena baling sana sini sepanjang duk kat pejabat pos!!

kekekekeke...pejabat pos ni kadang macam nak bagi je sedas dua. hari tu aku antor adiah kat kawan aku..tepek FRAGILE besor²..last sekali sampai menda tu dah berkecai !! dah tak pasal² kawan aku ingat aku antor puzzle..suh cantum sendiri...cessssss!!

16 comments:

oshin-jamel

klu kua herhuyung hayang xpe lagi kak....klu dah arwah guane plak?hmmmm......!!!

Lariis Atheera

hahahaha.. aku gelak perenggan akhir.. tak mau tikus

mmunir

kalu nak yg budak yg pegang hamster tu free dak?hehe

asObet

nak tp takut ank picit spai mati ;)
mmg kak kena bg sedas dua pluh das kt pos m'sia@pos laju...baru mggu lps pengalaman brgan yg dianta mgu ni bru dpt stlh tuka almt(amek masa 2hari)...udh le kertas notis xdpt!!hampeh..call cntre pun mcm hampeh..tiada rekod pnggln ;(

alyna

menatang ni mmg suke beranak pinak... serik dah nak bela. branak jer keja dia miaahahahahah

eliyaezlinalias

nak!!!!!!!!!!
erk?! bg ng cage skalik kannn!

Mawar Berduri

alorrrr.. cutenyaaaa... mawar ada sepasang.. nama dia bobo n coco..hee..

Shiela Firdaus

kalau arwah..bukan salah ai oshin..hehehhehee!

Shiela Firdaus

aris..hang buta tikusngan hamster ekkk??? kisah sedey kamu!kekekekeke

Shiela Firdaus

munir..budak tu??alaaaaa...den ado sorng hero jo laaaa ;P

Shiela Firdaus

asobet..kannnn! tak pasal nama kita busuk tau kat kawan tu!!

Shiela Firdaus

mmg alyna..tadek keje lain..celik mata banak, pejam mata pon banak!

Shiela Firdaus

serious El?? cage dia tadok laaaaa...kotak kasut buleh?hehehehe

Shiela Firdaus

mawar..akak punye ada tiga puloh pasang lebey tauuu!

Unknown

akak opismate ckp alyn gile..gelak sorng2..gara2 bace N3 akak..kah3

p/s: IKLAN JAP YER..
~ sape suka arnab??sy nk bgi freee
baka TErBAEEEKKK
Motip nak bgi: Dah x larat Buang Taik..

Shiela Firdaus

kekkekee...jangan gelak kuat² !!

arnab?? tanak jugak..kita buat hadiah baby contest ekkk!kekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket