Saturday, June 11, 2011

BELI KE TAK EH??

sebelum ni aku berangan nak amek HTC
rege dua ribu lebih tapi encik tu dh ckp NO
dia cakap kalau nak jgk pakai duit sendiri
ish ish ish..kempunan le kalau suruh pakai duit sendiri
almaklumlah..duit sendiri rasa syg kannnn :-P

pastu semlm masa jenjalan mata tertgk Samsung ACE
kaler putih harga 950 aje
uishhh..shantekkk jgk
bkn apa kalau beli hp mahal ni rasa syok tu kejap je
sementara nk dpt bkn main berbunga2
dah dapat tak heran dah
anak amek buat main pon buleh bagi

tapi macam nak cerita tentang rege ni
dulu2 kalau tepon rege 500 ke atas je dh rasa gempak
nape yg 950 ni aku rasa mcm tak standard ek??
encik ckp aku tergolong org mengada2
suka mengabeskan duit bebanyak
BETUL ek jawapan tu??
TAK KAN! KAN!
Published with Blogger-droid v1.6.7
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket