Wednesday, June 22, 2011

SAYANG ITU MEMBAHAGIAKAN

ini status facebook aku pagi tadi ::
MORNING --> jom jenjalan wall kawan, sebarkan kasih sayang ♥♥♥  27 like this. 30 comments
pepagi dah hepi di kelilingi kawan alam maya..hepi tengok bila kita di terima baik oleh mereka². lihat aje status² ini. mereka sentiasa ada untuk saling bertukar pendapat ^_*

PERSAHABATAN ---> biar saling memberi dan menerima supaya ikatan itu mampu mekar bukan saja ketika senang tapi juga ketika air mata mula membasahi pipi ♥ 42 like this. 30 comments
entry ni bukan nak berlagak di kelilingi oleh mereka² tapi aku nak diaorang sume tau yang aku hargai sangat persahabatan ini. aku hargai setiap yang hadir dalam hidup aku.thanks sume...me ♥♥ uols so muchhh!

ini pulak hari ni punye kata² yang di post kat wall aku..uwaaaaa, sepatah ayat cukup membahagiakan aku tauu...
dah sampai...huhu! semoga urusan hari berjln lancar. jumpa dlm fb ptg nanti. bye! — with Shiela Firdaus at KLIA. (aku bkn kat KLIA dgn dia pon..tak penah jumpa tapi FB telah merapatkan kami!!)
LOVE YOU ! Hari nie hari I LOVE YOU sedunia ! Copy & paste pada 10 orang yang awk sayang , saya sekali ! If awak dapat lebih kurang 5 kan , awk seorang yang PENYAYANG tauu . I LOVE YOU❤¸.•*""*•.¸❤ ❤¸.•*" "*•.¸❤❤¸.•*" "*•.¸❤ ❤¸.•*" "*•.¸❤ ❤¸.•*" "*•. (walau sekadar post yang di forward tapi aku masih ada dlm list dia untuk di beri kata² ini!!)
Jalan-jalan di Wall Akak sheila....bila lah agaknya kita dapat berjumpa ye....:)  
bila errk dapat jumpa kak shiela...♥...teringin betul nk jumpa kak shiela..asyik tgk gmbr jer..
morning my dear sista...♥♥♥!! jom sarap!!
bestkannnn...so sape yang cakap laman sosial timbulkan banyak masalah sosial??? lihattt...ini berjaya menafikan semua kata² itu!! so...jom kita berkasih sayang...SAYANG ITU MEMBAHAGIAKAN !!

errrr..status ini..topik dah basi tapi nak bagitau jgk!! hehehehe..ramai bersetujukan !! bukan jugak nak tunjuk baik tapi aku memang pelikk bila ada orang sanggup membandingkan Seth Tan dengan suami sendiri. walau Seth Tan cuma lakonan tapi...erkkkkksss! ntah lar... tak tergamak nak sebut perbandingan itu. seburuk buruk laki aku pong..dia takde sejarah merogol orang okehhhh!! rogol aku jewwwww.... ♫ ♫ ♪ ♫
Opsss...sori nak bertanya!!Kenapa isteri org terlalu memuja SETH TAN siap ada status yg tulis "bahagianya kalau suami aku mcm Seth Tan?" sedar @ tidak setan sdg bertepuk tgn!!** sekadar pandangan..JGN MARAH** Utk suami..aku terlalu bangga di anugerahi suami seperti kamu krn kita msing2 punye kelemahan tapi sudah berjanji untuk saling melengkapi...SELAMAT HARI BAPA !! 54 like this
SEKIAN. panjang pulak entry ni. ye laaa...aku kalau citer pasal kasih sayang jiwang cintan cintun..sehari semalam pon tak abessss  !!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket