Tuesday, June 14, 2011

22.03.2008

pagi tu kul 7am mami dah datang umah
aku memang tak tidor dari semlm sebab berdebar tunggu masa
huhuhuhu..22.03.2008 hari tu hari Sabtu,aku pilih tarikh ni untuk operate Zafry
memang tak nak lagi bersalin normal
fobia bersalinkan Qistina yang sakit bagai nak putus nyawa dari hari Ahad petang
sampai Selasa pagi 23.07.2002 baru nak operate memang buat aku seriauuuu gile!!

tepat kul 2.00pm derang tolak aku masuk bilik bedah
dah cucuk bius bagai aku tengok derang duk siap² nak mulakan bedah tu
doctor dua orang kat bahagian bawah perut
sorang kat sebelah kepala ,ada 2 nurse duk kat tepi

ini amek kat google..bukan doctor yang terlibat potong poyut aku!!
















masa tu jantung aku bagai nak tercabut
ye laaa..operate time kita sedar...bius pon separuh
nak nanges pon ada...tapi terpaksa cekalkan hati nih

sambil tu aku dengar doctor duk borak² bergelak ketawa
aku dengar je topik derang bercakap,pastu nurse pulak duk dail no kawan
alamaksssss..dalam hati aku cakap "derang ni leka ada gak salah jahit aku nanti!"
aku pulak yang kadang tergelak dengar derang duk borak
tapi nampak la tangan derang duk buat keje di sebalik selimut tebal atas dada aku nih !!

dalam duk borak tu tetiba doctor yang kat bawah tu cakap "okk..ready!"
doctor kat atas tekan perut aku dari atas ,pastu "uweeeeeeeekkkkkkkkkkkk!"...
makkkk!! dalam beborak rupanya derang buat keje..tau² Zafry dah keluar!!

bila dah tolak masuk bilik aku tanye jugak nurse
"bila masa doctor operate..tak rasa pon. lagipon dengar duk borak je?"
dia cakap memang derang akan buat macam tu
sebenarnya nak lekakan patient,tanak bagi kita ni takut menggigil

hehehehe..ni la rupa zafry sebaik di lahirkan 3 tahun yang lepas
masa ni mami ada lagi...dia yang paling hepi


















3.8kg time tu..satu² hero yang aku ada
dah besar ni lain sangat muka dia...hehehehe ! sayang kamu Zafry..sayang sangat² ♥♥

sekarang ni banyak sangat cakap
ade je menda dia buat nak menguji kesabaran aku
harap dah besar nanti jadik bijak pandai...jaga mama, baba dan adik²..insyaallah!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Photobucket