Friday, June 10, 2011

AKHIRNYA DIA SEMBUH

pagi2 lagi aku dah bawak Samseng Galaxy Tab ke sini
repair & tukar bateri dia
tu dua kepala tu kepala org2 Samsung la tu

diaorang tny aku bila beli sbb bateri waranti cuma 6bln
bila dh dgr mcm tu aku ckp la baru 3 bln
kehkehkeh..tipu sunat wehhh

tapi satu je la yang aku puas hati pasal Samsung ni
kalau brg rosak mmg derang bg service yg terbaik
dari hati panas mcm nak baling tab ni terus xjadi

kat umah aku tu dari tv, peti es, mesin basuh, ekon
sume brand samsung
arwah mami ckp ORANG SAMSENG je suka SAMSUNG ni
tak baekk mami cakap ila mcm tu tau!
Published with Blogger-droid v1.6.7
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket