Friday, June 17, 2011

PESANAN UNTUK SANG SUAMI !!

SALLEH YAKOB BERSAMA 4 ORANG ISTERINYA
 
sila berpikiran positif..moral gambar : BERUNTUNG LELAKI YANG PUNYE TANGAN YANG PANJANG!!**sila jangan contohi kalau anda jenis yang bukan takut bini tapi bini yang tak takut anda!
 
TIADA MAKSUD APA-APA CUMA KESABARAN ISTERI BELIAU JADI INSPIRASI. 

6 comments:

Ibu Darwisy

tangan yg panjang..agaknye yg lain2 panjang x..tetttt

risa

tetap DISLIKE!!!!
harap2 mereka bukan berpura2..huh!!
satu je..kalau betul2 ngape tak cari perempuan2 yg betul2 bermasalah bantulah mereka..ni semua perempuan2 tu bekerjaya..so, lelaki hanya bagi nafkah batin je..ish ish ish
senang benau hidup!!

kakchik@ella

setuju dgn risa. lg 1, betul ke bahagia?? sedangkan ber2 pun kdg2 bermasalah .. inikan pulak berderet.

Lizan

dorang dah tempah payung emas kat syurga.. apo lagi nak dikato melainkan doakan dorang happy dunia akhirat..walaupun aku pun sebenarnya idok lah berapa setuju sgt tang poligami2 ni..

Tina Othman

1000% setuju dgn krisa & kc

eliyaezlinalias

no komen lah! cuma mintak doa agar diri ai neh satu-satu nyer buat en.suami~~~
bukan nak melintang sunnah cuma takut menjadik dosa besar bila MEMBUNUH~~~huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket